آمریکا روسیه را به پاسخگویی وادار می نماید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید تاکید نموده در صورت تایید تبانی روسیه و طالبان، آمریکا مسکو را به پاسخ گویی وادار خواهد نمود.

آمریکا روسیه را به پاسخگویی وادار می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مقاله ای که در واشنگتن پست منتشر نموده، نوشته است: روسیه می داند اگر گزارش ها درباره اقدامات این کشور علیه آمریکایی ها در افغانستان ثابت گردد، مسکو بهای آن را خواهد پرداخت.

اوبراین همچنین در یادداشت خود نوشت: از زمان رونالد ریگان تا به امروز، هیچ رئیس جمهوری در آمریکا مثل ترامپ چنین قاطعیت و جدیتی را در قبال مسکو نداشته است.

به گفته مشاور ترامپ، کاخ سفید تا کنون کوشش داشته تا مسکو را از رویکرد خصمانه در خارج بازدارد و شریک آمریکا و اروپا کند و اگر چنین شرایطی محقق گردد، تحریم ها علیه روسیه غیرضروری خواهند بود.

مشاور ترامپ همچنین تاکید نموده که محتمل است مسکو و واشنگتن در ماه های آینده مذاکراتی درباره مقابله با تروریسم داشته باشند.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید همچنین افزوده است: آمریکا امیدوار است با روسیه و چین در کاهش تمامی سلاح های هسته ای به توافق دست یابد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6219

به "آمریکا روسیه را به پاسخگویی وادار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا روسیه را به پاسخگویی وادار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید