ابلاغ شیوه نامه طراحی جدید گواهینامه های دوره متوسطه دوم با ضرایب امنیتی بالا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی شیوه نامه طراحی جدید گواهینامه های دوره متوسطه دوم با ضرایب امنیتی بالا را به ادارات آموزش وپرورش استان ها و مناطق آموزشی ابلاغ کرد.

ابلاغ شیوه نامه طراحی جدید گواهینامه های دوره متوسطه دوم با ضرایب امنیتی بالا

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در راستای اجرای فعالیت 5 با عنوان تنظیم و صدور گواهینامه های نظام جدید 3-3-3-3 ذیل برنامه طراحی سازوکار های لازم برای اشاعه، کاربست و مستندسازی نتایج ارزشیابی نظام تربیت رسمی عمومی در زیر نظام پژوهش و ارزشیابی، گواهینامه جدیدی را با ضرایب امنیتی بالا طراحی نموده است که به تائید و تصویب شورای عالی آموزش وپرورش رسیده است.

گواهینامه های طراحی شده جدید دارای ضرایب امنیتی خاص نظیر کاغذ واترمارک دارای آیتم های مرئی و نامرئی، قابل رؤیت با نور بنفش ماوراءبنفش، شماره سریال درج شده با جوهر سبز رایان و قابل رؤیت از طریق نور ماوراءبنفش و همچنین درج عنوان وزارت آموزش وپرورش در گواهینامه باقابلیت نامرئی شدن به واسطه حرارت است.

در شیوه نامه ارسالی به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها، جزییات کامل صدور گواهینامه خاتمه تحصیلات دوره متوسطه و فرایند اصلاح سوابق تحصیلی توضیح داده شده است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1970

به "ابلاغ شیوه نامه طراحی جدید گواهینامه های دوره متوسطه دوم با ضرایب امنیتی بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ شیوه نامه طراحی جدید گواهینامه های دوره متوسطه دوم با ضرایب امنیتی بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید