اجرای عملیات فیبر نوری در راستا خرم آباد به پلدختر

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر منطقه مخابرات لرستان گفت: با اعتباری بیش از 55 میلیارد ریال عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری جهت خرم آباد به پلدختر آغاز شد.

اجرای عملیات فیبر نوری در راستا خرم آباد به پلدختر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، قاسمی در مراسم کلنگ زنی فاز دوم اجرای پروژه فیبر نوری جهت خرم زال به پل دختر به طول 115 کیلومتر توسط مخابرات منطقه لرستان، اظهار کرد: با توجه به تأکید وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، بر توسعه هرچه بیشتر ارتباطات در مناطق روستایی و کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق روستایی و شهری، اجرای پروژه فیبر نوری جهت خرم زال به پلدختر از محل طرح USO آغاز شده است.

او اظهار داشت: این پروژه در 4 قطعه طراحی شده و 21 سایت تلفن همراه اپراتورهای دیگر را در جهت پوشش می دهد و مقدمه ای برای ارائه خدمات نسل سوم، چهارم و پنج تلفن همراه در این منطقه است.

مدیر منطقه مخابرات لرستان با اشاره به اینکه فیبر نوری بهترین و پرسرعت ترین بستر برای انتقال اطلاعات با پهنای باند بالا است و با تکمیل این پروژه خدمات و سرویس های مخابراتی ارتقاء پیدا می کنند، افزود: این پروژه در جهتی به طول 115 کیلومتر و با اعتباری بیش از 55 میلیارد ریال برآورد اولیه در قالب طرح USO توسط مخابرات منطقه لرستان از عوارضی سمت خرم آباد اتوبان خرم¬ زال تا شهرستان پلدختر انجام می شود.

همچنین در این مراسم کاظمی کننده مردم شهرستان پلدختر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مدیران و کارکنان مخابرات منطقه لرستان، اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان پلدختر بحث ارتباطات و مخابرات است که با اجرای این پروژه تعداد 241 روستا تحت پوشش شبکه ثابت و سیار با پهنای باند بالا قرار خواهند گرفت و روستاهایی هم که دارای پوشش نامطلوبی هستند نیز تحت پوشش شبکه های پرسرعت قرار خواهند گرفت.

او با اشاره به مزایای این طرح مانند افزایش ظرفیت ارتباطی در روستاها، ارتقا خدمات اینترنتی پرسرعت ثابت و سیار و دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات، اظهار داشت: توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات و همچنین خدمات ارتباطی در مناطق روستایی سبب ارائه خدمات نوین، توسعه زیرساخت های الکترونیکی و همچنین افزایش سطح خدمت رسانی تمامی دستگاه های اجرایی به مردم این مناطق خواهد شد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2036

به "اجرای عملیات فیبر نوری در راستا خرم آباد به پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عملیات فیبر نوری در راستا خرم آباد به پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید