احتمال لغو دربی منچستر در چین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شاید بازی محبت آمیز سرخپوشان شهر منچستر با آبی های این شهر برگزار نشود.

احتمال لغو دربی منچستر در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان تابستان 99 از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی دوشنبه، در دیداری محبت آمیز در چارچوب جام قهرمانان بین المللی در پکن به مصاف هم خواهد رفت، اما به دلیل اوضاع ناآرام جوی چین که پیش بینی شده روز دوشنبه شرایط آب هوایی بدی هم در پکن حاکم خواهد بود، ممکن است این بازی لغو گردد. همچنین توفان های اخیر خسارت هایی به زمین چمن استادیوم آشیانه پرنده، محل برگزاری این بازی وارد نموده است.

فیل تاون سند، سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در این باره گفت: می دانیم که شرایط آب و هوایی در پکن مساعد نیست، اما مسئولان برگزاری مسابقه سخت در کوشش هستند تا این بازی طبق برنامه انجام گردد.

ژیائوژنگ بن، سخنگوی جام قهرمانان بین المللی نیز در این باره مطرح کرد: شرایط آب و هوایی واقعاً بد است و این جای نگرانی دارد، اما امیدواریم بازی طبق برنامه از پیش مشخص شده برگزار گردد.

این بازی که در چارچوب آماده سازی پیش فصل دو تیم قرار است برگزار گردد، اولین تقابل پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو با تیم های جدید خود خواهد بود. این دو پیش از این زمانی که راهنمایی تیم های بارسلونا و رئال مادرید را بر عهده داشتند، تقابل های جالب توأم با حاشیه ای با هم داشتند.

80 هزار بلیت این بازی به فروخته شده است. شیاطین سرخ در حال حاضر در شانگهای اردو زده اند، این در حالی است که منچسترسیتی هم پس از شکست یک بر صفر مقابل بایرن در مونیخ، راهی چین شده است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2552

به "احتمال لغو دربی منچستر در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو دربی منچستر در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید