اهدای 160میلیون ریال برای بازسازی مسجد تاریخی چشام داورزن توسط خیّر میراث فرهنگی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داورزن از اهدای 160 میلیون ریال برای بازسازی و ساخت در و پنجره مسجد تاریخی چشام این شهرستان توسط خیر میراث فرهنگی اطلاع داد.

اهدای 160میلیون ریال برای بازسازی مسجد تاریخی چشام داورزن توسط خیّر میراث فرهنگی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

یه گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمد عبداله زاده ثانی امروز سه شنبه 20 خرداد ماه 1399 با اعلام این خبر اضافه کرد: مبلغ 160 میلیون ریال توسط یکی از خیران روستای چشام برای بازسازی و تهیه در و پنجره های چوبی مسجد به شورای اسلامی و دهیاری روستا اهدا شد.

او ادامه داد: طی رایزنی با ناظر میراث فرهنگی استان مقرر شد در اولین فرصت نجار برای اندازه گیری و ساخت در و پنجره ها به داورزن اعزام گردد.

عبداله زاده ثانی یادآور شد: از مهرماه سال گذشته عملیات بازسازی اضطراری این اثر تاریخی شروع و با صرف 2 میلیارد و 400 میلیون ریال چند روز قبل به سرانجام رسید.

روستای چشام در فاصله 55 کیلومتری غرب سبزوار و به فاصله 35 کیلومتری شرق شهر داورزن واقع در بخش باشتین داورزن واقع شده است. این روستا بر اساس متون تاریخی دوران اسلامی، دو دوره مرکزیت ناحیه بیهق را داشته است. مسجد جامع چشام به شماره 1986 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4140

به "اهدای 160میلیون ریال برای بازسازی مسجد تاریخی چشام داورزن توسط خیّر میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 160میلیون ریال برای بازسازی مسجد تاریخی چشام داورزن توسط خیّر میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید