ایکس باکس به تلویزیون ها خواهد آمد؛ بازی های انحصاری بیشتر در راه است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تیم ایکس باکس قبل از آغاز نمایشگاه E3 یک کنفرانس خبری زنده داشت و درباره استراتژی های آینده این شرکت روشن سازی کرد. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت هم به عنوان یکی از مهمانان مهم در برنامه حضور داشت و ارتقاء بخش بازی این شرکت را یکی از مهم ترین اهداف خود شمرد. لیز همرن نوید انتشار بازی های ایکس باکس روی تلویزیون های هوشمند را داد و مدیر استودیوهای ایکس باکس هم در آخر زمان بندی انتشار بازی های انحصاری را تعیین کرد.

ایکس باکس به تلویزیون ها خواهد آمد؛ بازی های انحصاری بیشتر در راه است

ساتیا نادلا در اوایل کنفرانس از اهمیت فضای ابری و گسترش این کسب وکار صحبت کرد و باور داشت که مایکروسافت می تواند پیشتاز صنعت بازی های ویدیویی در چند سال آینده باشد. وی می گوید: اساسا بازی با مأموریت ما به عنوان یک کمپانی هم راستا است. وقتی که درباره مأموریت ایکس باکس به منظور گسترش شادی و سرور میان جامعه بازیکنان صحبت می کنید که من واقعا عاشق این هدف هستم، با خودم می گویم که این دقیقا با مأموریت مایکروسافت که مبنی بر توان بخشی تمامی افراد و سازمان های موجود در دنیا است، هم راستا است.

مدیرعامل مایکروسافت در ادامه صحبت هایش اعلام کرد که مایکروسافت هر چه از دستش برآید برای ایکس باکس انجام خواهد داد: مایکروسافت مشارکت تمام عیاری در زمینه بازی دارد. بیش از 3 میلیارد گیمر در سراسر دنیا داریم و باور داریم که مایکروسافت می تواند پیشتاز این صنعت باشد و آینده صنعت سرگرمی را تعریف کند. ما در زمینه پردازش ابری رهبریت را به دست داریم و منابع کافی هم به منظور ارتقاء سرویس ایکس باکس گیم در دست داریم و در آخر تمام تمرکز ما روی توان بخشی خالقان و تولیدنمایندگان است.

ایکس باکس به تلویزیون ها می آید!

مایکروسافت در طول چند سال اخیر تمام کوشش خود را به منظور تصاحب بازار پردازش ابری انجام داده است. لیز همرن، معاون ساتیا نادلا در ادامه کنفرانس از برنامه های بزرگی برای ایکس باکس اطلاع داد. بر اساس گفته های وی، بازی های این شرکت به تلویزیون های هوشمند خواهد آمد و آن موقع دیگر احتیاج به سخت افزار وجود ندارد و تنها کافی است یک دسته تهیه کرد و با اتصال به اینترنت پرسرعت، از جدیدترین بازی های روز با آخرین کیفیت لذت برد. این دقیقا هدف و دورنمایی است که همگان از پردازش ابری در نظر دارند. لیز همرن می گوید:

بخش بزرگی از کنفرانس به موفقیت پردازش ابری اختصاص داشت و فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، هم نظر خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. وی باور دارد که فضای ابری تمام محدودیت ها را از بین خواهد برد اما بدین معنی نیست که کنسول و کامپیوتر حذف شوند، بلکه مایکروسافت پشتیبانی بهتری از این دستگاه ها خواهد نمود.

عرضه سرویس ایکس باکس گیم پس روی موبایل های هوشمند، تعجب همگان را در صنعت بازی به همراه داشت و مایکروسافت توانست بازی های روز را با آخرین کیفیت ممکن در دسترس گیمرهای موبایل قرار دهد. با موفقیت پروژه ایکس کلاود، استرالیا، برزیل، مکزیک و ژاپن هم به فهرست کشورهای تحت پشتیبانی مایکروسافت درزمینه استریم آنلاین بازی اضافه خواهند شد.

تسریع فرایند انتشار بازی های انحصاری

کمبود بازی های انحصاری و تراز اول، یکی از مسائل کنسول ایکس باکس سری ایکس بوده و باگذشت 7 ماه از عرضه، هیچ بازی انحصاری مهمی را ندیده ایم مت بوتی، مدیر استودیوهای مایکروسافت در بخش آخر کنفرانس به فیل اسپنسر پیوست و درباره خط مشی انتشار بازی های جدید صحبت کرد. او اعلام کرد که هر سه ماه یک بازی انحصاری تراز اول به گیم پس اضافه خواهد شد. این بازی ها از ژانرهای متفاوت خواهند بود تا کاربران هیچ خلأ بزرگی درزمینه بازی پیدا ننمایند.

مت بوتی همچنین از برنامه های بزرگی برای توسعه دهندگان مستقل رونمایی کرد و این افراد را دعوت کرد تا بخشی از برنامه ID@Azure باشند و بازی های خود را برای فضای ابری هم بهینه سازی نمایند. مایکروسافت روز یک شنبه و ساعت 21:30 به وقت ایران از بازی های جدید خود در کنفرانس مشترکی با بتسدا رونمایی خواهد نمود.

منبع: VGC

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12389

به "ایکس باکس به تلویزیون ها خواهد آمد؛ بازی های انحصاری بیشتر در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس به تلویزیون ها خواهد آمد؛ بازی های انحصاری بیشتر در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید