بارسلونا در فکر حفظ دمبله

به گزارش مجله وبلاگ فروش، باشگاه بارسلونا قصدی برای فروش مهاجم فرانسوی خود ندارد.

بارسلونا در فکر حفظ دمبله

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا که در نتیجه شیوع ویروس کرونا ضررهایی مالی دیده، قصد دارد در ماه ژانویه با فروش چند بازیکن خود، بخشی از این ضررها را جبران کند. نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا، پیش از این گزارش داده بود بارسلونا خود را آماده فروش مارتین بریت ویت، کارلس آلنا، عثمان دمبله، جونیور فیرپو و ساموئل اومتیتی در ماه ژانویه می کند که هیچ یک در برنامه های تاکتیکی رونالد کومان جایی ندارند.

حالا نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا خبر می دهد که باشگاه بارسلونا که پیش از این در فکر قرار دادن نام دمبله در لیست خروجی خود در ماه ژانویه بود، در پی مصدومیت آنسو فاتی که او را چهار ماه به دور از میادین نگه می دارد، اکنون قصد حفظ این مهاجم فرانسوی را دارد. منچستریونایتد در تابستان اخیر به دنبال جذب قرضی عثمان دمبله بود اما خود این بازیکن و البته مدیران باشگاه بارسلونا با آن موافقت نکردند و خواهان عقد قرارداد قطعی بودند.

این مهاجم 23 ساله که در سال 2017 پس از یک فصل حضور در بوروسیا دورتموند با قراردادی پنج ساله به ارزش 105 میلیون یورو به علاوه 40 میلیون یورو پاداش های در نظر گرفته شده به بارسا پیوست، تا به امروز در 82 بازی از رقابت های مختلف برای کاتالان ها به میدان رفته و 22 گل نیز به ثمر رسانده است.

دمبله که تا سال 2022 تحت قرارداد بارسلوناست، این فصل در هشت بازی آبی واناری ها را همراهی کرده و آمار سه گل زده و یک پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8302

به "بارسلونا در فکر حفظ دمبله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا در فکر حفظ دمبله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید