بازسازی ساختمان قدیمی و تغییر کاربری

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تصاویری که در زیر می بینید متعلق به بازسازی ساختمان قدیمی و تغییر کاربری یک کارگاه نجاری قدیمی می باشد که به تازگی بازسازی و به یک آپارتمان نوساز و قابل سکونت تبدیل شده. این آپارتمان از دو بخش سوئیت مهمان/استودیوی کار و محل سکونت اصلی تشکیل می گردد. قبل از اینکه نتیجه نهایی این پروژه را ببینیم، بد نیست به تصاویر قبل از بازسازی و چیزی که این تیم طراحی آن را به یک خانه تبدیل نموده نگاهی بیاندازیم.

بازسازی ساختمان قدیمی و تغییر کاربری

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در این تصویر سوئیت مهمان/ استودیوی کار را می بینید. برخی از ویژگی های اصیل این بخش مثل دیوارها و سقف دست نخورده باقی مانده اما عناصر جدیدی مثل کفپوش بتنی، درب های طویله ای و حمام به آن اضافه شده.

وجود این درب ها می تواند اتاق خواب و حمام را از بقیه فضای خانه جدا کند.

یک دیوار سفید و تر و تازه در اتاق خواب وجود دارد که تضاد شدیدی با دیوارهای سنگی اصیل دارد.

دوش حمام توسط اتاقک شیشه ای محاصره شده که به عظیمنمایی فضا یاری می نماید. سقف فلزی و آینه های عظیم هم نور بیشتری را در محیط منعکس می نمایند.

اتاق خواب، میانه راهِ بین استودیو و سکونتگاه اصلی قرار گرفته است. در مجاورت اتاق خواب، یک اتاق لباس و پرو قرار گرفته که فضای بسیار زیادی برای نگهداری لباس و پوشاک دارد.

سینک روشویی و دوش حمام، یک پله پایین تر از توالت ساخته شده. در این اتاق هم شاهد سقف فلزی هستیم که به پرنور شدن فضا یاری زیادی می نماید. ویژگی اصلی دکوراسیون این اتاق، دیوار سنگی اصیلِ آن است.

آشپزخانه در ساختمان اصلی آپارتمان قرار گرفته است. یک جزیره عظیم در مرکز آن قرار گرفته که پر از کشو و کابینت برای نگهداری وسایل آشپزخانه می باشد. ترکیب چوب طوسی روشن و کفپوش بتنی، ظاهر معاصری به این فضا داده.

عناصر اصیل و قدیمی معماری این خانه مانند این دیوار آجری که در تصویر می بینید، دست نخورده باقی مانده اند.

در بازسازی ساختمان قدیمی و تغییر کاربری اتاق نشیمن یک پله پایین تر از آشپزخانه ساخته شده. سمت راست نشیمن، ورودی آپارتمان را می بینید. سوئیت مهمان/ استودیوی کار و آپارتمان اصلی، ورودی های جداگانه خود را دارند. یک کاناپه توکار در اتاق نشیمن قرار گرفته است که از چند کشو در زیر و تعدادی کوسن رنگی برخوردار است. درب های شیشه ای که از هر دو طرف باز می شوند، راه ورود به حیاط اختصاصی این خانه هستند.

در بیرون ساختمان هم شاهد چند حفاظ امنیتی فلزی هستیم که از طرح و مدل تزئینی برخوردار بوده و روی درب ورودی نصب شده اند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4011

به "بازسازی ساختمان قدیمی و تغییر کاربری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان قدیمی و تغییر کاربری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید