بایدن: چین معتقد است در 15 سال آینده مالک آمریکا می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی خطاب به نظامیان آمریکایی در یک پایگاه نظامی در ویرجینیا گفت، همتای چینی اش معتقد است پکن در عرض 15 سال آینده مالک آمریکا خواهد شد.

بایدن: چین معتقد است در 15 سال آینده مالک آمریکا می گردد

به نقل از نیویورک پست، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خطاب به نظامیان کشورش در یک پایگاه ارتش آمریکا در همپتون گفت: ما در نبرد بین دموکراسی ها و استبدادها هستیم. دنیا هر چه پیچیده تر می گردد، کار برای دموکراسی ها برای جمع شدن کنار یکدیگر و رسیدن به اتفاق نظر دشوارتر می گردد.

بایدن گفت: من بیشتر از هر رهبر دیگری در دنیا زمانم را با شی جینپینگ، رئیس جمهور چین گذرانده ام؛ 24 ساعت نشست خصوصی با او با تنها یک مترجم شفاهی، 17000 مایل سفر با او در چین و در اینجا. او قاطعانه معتقد است که چین قبل از سال های 2030، 2035 قرار است مالک آمریکا گردد چون استبدادها می توانند تصمیمات سریع بگیرند.

رئیس جمهور آمریکا معین نکرد که منظورش از مالک آمریکا شدن چیست. او در این سخنرانی 23 دقیقه ای به غیر از این اشاره دیگری به نام چین نکرد.

او گفت: آمریکا بی همتا است. ما از بین همه کشورهای دنیا تنها کشور سازماندهی شده بر مبنای یک ایده هستیم. هیچ کدام از شما از سمت دولتتان به حقوقتان نمیرسید؛ شما به حقوق خود میرسید صرفا به این خاطر که فرزند خدا هستید. دولت در آنجاست تا از این حقوق خدادادی حمایت کند. هیچ دولت دیگری مبتنی بر این مفهوم نبوده است.هیچ کس به جز خود ما نمی تواند ما را شکست دهد.

بایدن بعد از سخنرانی خود با یادبودی احساسی درباره پسر فوت نموده اش، بو بایدن که سابقه خدمت در جنگ عراق را داشته، به بحث درباره مساله خروج نهایی نظامیان آمریکایی از افغانستان پرداخت.

او اظهار کرد: همه شما حضور یافته و کارتان را انجام دادید و این به تضمین اینکه در 20 سال گذشته حمله دیگری به سرزمین ما از سمت افغانستان صورت نگیرد، یاری کرد. و شما هرگز کارتان را تا زمانی که ما عدالت را در قبال اسامه بن لادن پیاده کردیم متوقف نکردید.

بایدن ادعا کرد، قرار نیست بیشترین مقدار تهدید و احتمال حمله القاعده یا داعش مربوط به افغانستان باشد بلکه قرار است مربوط به پنج منطقه دیگر دنیا که دارای مقدار چشمگیر بیشتری از حضور هم القاعده و ساختارهای سازماندهی شده دیگر هستند باشد.

او نظامیان آمریکا را یک درصد از جمعیتی که از 99 درصد بقیه دفاع می نمایند توصیف کرد .، ایسنا

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12858

به "بایدن: چین معتقد است در 15 سال آینده مالک آمریکا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: چین معتقد است در 15 سال آینده مالک آمریکا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید