برداشته شدن محدودیت ورود ورزشکاران و مربیان خارجی به روسیه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دولت روسیه محدودیت ورود ورزشکاران و مربیان خارجی به این کشور را که پس از شیوع ویروس کرونا اعمال شده بود برداشت.

برداشته شدن محدودیت ورود ورزشکاران و مربیان خارجی به روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی دولت روسیه، محدودیت در ورود به خاک روسیه برای ورزشکاران و مربیان خارجی شاغل در این کشور با تصویب هیئت وزیران برداشته شد. این حکم برای کسانی که با سازمان های و باشگاه های ورزشی روسیه دارای قراردادهای رسمی هستند اعمال می گردد.

بر اساس فرمان صادره از سوی دولت روسیه، ورزشکاران و مربیان خارجی مثل هر تبعه خارجی دیگری پس از ورود به خاک روسیه به خاطر همه گیری جهانی ویروس کرونا تحت کنترل پزشکان قرار خواهند گرفت. همچنین آنها باید در قرنطینه 14 روزه حضور یابند.

در بیانیه دولت روسیه آمده است: ورزشکاران و مربیان خارجی به زودی می توانند وارد خاک روسیه شوند. تغییرات لازم برای اجرایی شدن این فرمان در دولت روسیه صورت گرفت. این مجوز فقط برای کسانی است که قراردادهای معتبری با سازمان های ورزشی روسیه دارند. این تصمیم دولت روسیه به باشگاه های ورزشی از جمله لیگ برتر یاری می نماید تا با در اختیار دریافت بازیکنان خارجی شان تمرینات گروهی را از سر بگیرند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4580

به "برداشته شدن محدودیت ورود ورزشکاران و مربیان خارجی به روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برداشته شدن محدودیت ورود ورزشکاران و مربیان خارجی به روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید