بنیانگذار هواوی می گوید سیاستمداران آمریکایی می خواهند این شرکت را نابود نمایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، طبق گزارش خبرگزاری رویترز، بنیانگذار هواوی روز گذشته برای کارکنان آنر سخنرانی نموده است. رن ژنگفی (Ren Zhengfei) در جریان این سخنرانی گفته که به دلیل فشارهای دولت آمریکا آن ها مجبور به فروش آنر شده اند. مدتی قبل هم هواوی در بیانیه مربوط به این فروش اعلام نموده بود که به دلیل فشارهای شدید آمریکا آن ها این تصمیم را اتخاذ نموده اند.

بنیانگذار هواوی می گوید سیاستمداران آمریکایی می خواهند این شرکت را نابود نمایند

به گفته آقای ژنگفی، تحریم های آمریکا علیه هواوی روزبه روز بیشتر می شوند و نشان می دهند که بعضی سیاست مداران آمریکایی دنبال اصلاح رفتار این شرکت نیستند بلکه می خواهند آن را نابود نمایند. او گفته با وجود اینکه هواوی می تواند با این مسائل مقابله کند، اما این شرکت نمی خواسته معیشت کارکنان آنر را به خطر بیندازد.

در گزارش خبرگزاری رویترز آمده که شرکت های رقیب به لطف این تحریم ها، آمار فراوری گوشی های خود را افزایش داده اند تا سهم بازار گوشی های هواوی را از آن خود نمایند. بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، در سال 2021 سهم بازار جهانی گوشی های هواوی فقط به 4 درصد می رسد و برندهایی مانند شیائومی و اوپو می توانند جای خالی این گوشی ها را پر نمایند. با توجه به فروش آنر، گفته می گردد آمار فروش گوشی های ساخت هواوی بیش از پیش کاهش پیدا می نماید.

بنیان گذار هواوی همچنین کارکنان آنر را تشویق نموده که بعد از این جدایی به رقیب قدری برای هواوی تبدیل شوند. روی هم رفته با وجود فشارهای فزاینده آمریکا، آینده گوشی های هواوی در هاله ای از ابهام قرار دارند. هنوز معین نیست دولت جو بایدن چه سیاست هایی در قبال هواوی اتخاذ خواهد نمود ولی بعضی کارشناسان بر این باور هستند که حداقل در آینده نزدیک تغییرات زیادی عملی نخواهد شد.

  • آیا ریاست جمهوری بایدن به معنای سرانجام مسائل هواوی است؟

منبع: Android Authority

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8731

به "بنیانگذار هواوی می گوید سیاستمداران آمریکایی می خواهند این شرکت را نابود نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیانگذار هواوی می گوید سیاستمداران آمریکایی می خواهند این شرکت را نابود نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید