بهترین آمار مسی تحت نظر کدام مربی بوده است؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شاید برای بسیاری از فوتبال دوستان و هواداران پر و پا قرص مسی سوال پیش بیاید که بهترین مربی این بازیکن چه کسی بوده و این سوپراستار آرژانتین زیر نظر کدام سرمربی بهترین عملکرد را داشته است.

بهترین آمار مسی تحت نظر کدام مربی بوده است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با بررسی آمار بازی هایی که مسی در آن کامل بازی کرده می توان متوجه شد بهترین دوران مسی زیر نظر لوئیز انریکه بوده و بدترین دوران خود را هم زیر نظر رایکارد و خراردو مارتیز گذرانده.

مسی در زمان رایکارد به تیم اصلی بارسا اضافه شد. او در 108 بازی زیر نظر این مربی 42 گل زد و تنها 63 بازی های خود را با برد پشت سر گذاشت. پس از رایکارد، پپ روی نیمکت نشست و یکی از تاریخی ترین دوره های مسی شکل گرفت. مسی در 4 سال حضور گواردیولا 72 درصد بازی هایش را با برد پشت سر گذاشت و در 209 بازی با لباس بارسا 203 گل زد که آماری خیره کننده است. مسی زیر نظر تیتو ویلانووا تنها 35 بار بازی کرد و 71 درصد برد کسب کرد، سپس 46 بازی برای بارسا خراردو مارتینز انچام داد تا لوئیز انریکه روی نیمکت بارسا بنشیند و مسی بدرخشد.

مسی در دوران 3 ساله حضور لوئیز انریکه در 158 بازی برای بارسا 153 گل زد و 77 درصد بازی هایش را هم با برد پشت سر گذاشت که بهترین آمار این بازیکن است. مسی در 3 سال حضور والورده 124 بار پیراهن بارسا را پوشید و 69 درصد بازیهای بارسا با حضور او با برد سرانجام یافت و هم اکنون زیر نظر ستین 4 بازی برای بارسا انجام داده که در آن ها 3 گل زده و 3 بار هم برنده شده است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3798

به "بهترین آمار مسی تحت نظر کدام مربی بوده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین آمار مسی تحت نظر کدام مربی بوده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید