بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات مدیرعامل استقلال

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای با اظهارات و اتهامات مدیرعامل استقلل علیه این باشگاه واکنش نشان داد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات مدیرعامل استقلال

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، برای چندمین بار طی روزهای گذشته، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال از چارچوب رفتار وگفتار حرفه ای خارج شد و در پی ایجاد حاشیه برای باشگاه پرسپولیس بود.

گفته های ایشان که معمولا به وسیله رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر می گردد، معنا و مفهوم جالبی ندارد. صندلی مدیرعاملی در باشگاهی مثل استقلال احتیاجمند رفتار حرفه ای و محترمانه است. مددی مدتی است دست از حرفه ای گری برداشته و به نظر می رسد علاقه ای برای دریافت احترام از سوی باشگاه پرسپولیس نشان نمی دهد.

مدیرعامل استقلال ماه هاست تحت فشار نقدها شدید طرفداران این باشگاه است و حالا با سیاستی ناسالم، در پی آن است تا با صحبت علیه باشگاه پرسپولیس، فشار را از روی دوش خود بردارد وگرنه به ایشان ارتباطی پیدا نمی کند که چرا سرمربی و عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی شرکت نمی نمایند.

مددی که سابقه همکاری در بخش مالی چند رسانه را برعهده داشته، هنوز این موضوع ساده را نمی داند که حضور در یک برنامه تلویزیونی جبر نیست و هر کسی می تواند برای این کار، با اختیار و تفکر خود تصمیم گیری کند. در ثانی، حضور در رسانه ها احتیاجمند یک فرایند حرفه ایست. باشگاه پرسپولیس اجازه نداده و نمی دهد از مسیرهای قابل پیش بینی، حاشیه ای به تیم وارد گردد.

بعلاوه وقتی قرار است فردی به اسم نماینده باشگاه در یک رسانه حضور پیدا کند، امکان ندارد فرد دیگری از پرسپولیس در آن رسانه ورود کند و مقابل چشم میلیون ها بیننده، به بگومگو بپردازند. در باشگاه پرسپولیس، همه چیز به صورت حرفه ای زیر نظر مدیری اخلاق گرا به نام جعفر سمیعی پیش می رود و او اجازه نمی دهد حواشی اینچنینی به سمت تیم روانه گردد.

آقای مددی باید در خصوص رفتار و گفتار خود تغییر رویه دهد. فوتبال ایران احتیاج دارد تا مدیران باشگاه هایی چون پرسپولیس و استقلال رفتاری محترمانه داشته باشند و حرفه ای حرف بزنند نه اینکه برای خروج از فشار، تیم دیگر را به حاشیه بکشانند. نباید چهره فوتبال ایران را با ایجاد چنین حواشی غیرقابل هضمی، خدشه دار کرد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12567

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات مدیرعامل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات مدیرعامل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید