تحرک جدید برای شب عید مسکن

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: واسطه های بازار مسکن با شروع تحرکات تازه بازاریابی به استقبال بازار شب عید معاملات مسکن رفتند. تحقیقات میدانی دنیای اقتصاد نشان می دهد در حالی که شب عید بازار مسکن سال جاری حدود دو ماه زودتر از سال های گذشته شروع شده است و افزایش حجم معاملات مسکن در آذرماه نیز این موضوع را تایید می نماید، واسطه های ملکی تحرکات تازه ای را به منظور ثبت عملکرد بهتر فروش برای خود در بازار شب عید مسکن شروع نموده اند. آذرماه سال جاری، تعداد معاملات خرید مسکن که در ماه های قبل از آن به کمتر از3 تا 4 هزار فقره کاهش یافته بود و بازار در شرایط ابررکود معاملاتی مسکن قرار داشت، به میزان محسوسی افزایش یافت. این در حالی است که پیش از این نیز بعضی واسطه ها وفعالان بازار مسکن از حضور زودهنگام متقاضیان خرید مسکن در بازار مسکن برای انجام معاملات شب عید خبر داده بودند. با اعلام آمارهای رسمی درباره افزایش قابل توجه حجم معاملات خرید مسکن در آذرماه در مقایسه با یک ماه قبل از آن- آبان 98- واسطه های ملکی نیز با اطمینان از حضور زودهنگام متقاضیان و شروع زودتر از موعد مقطع زمانی شب عید سال جاری بازار مسکن، اقدامات قابل توجه و متفاوت تری نسبت به ماه های گذشته برای جذب مشتریان بیشتر شروع نموده اند.

تحرک جدید برای شب عید مسکن

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن رستوران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، این اقدامات در راستای کوشش برای جبران رکود معاملات مسکن و زیان دیدگی واسطه ها از عدم خرید و فروش حجم مطلوب واحدهای مسکونی و کاهش سطح درآمدهای آنها انجام می گردد. واسطه ها در کوشش برای بهره گیری از افزایش حجم معاملات مسکن و آغاز زودهنگام مقطع زمانی شب عید معاملات واحدهای مسکونی، هم اکنون با ارسال پیغامک های گروهی سعی در جلب متقاضیان خرید مسکن دارند. نکته جالب توجه آن است که در بسیاری از پیغامک هایی که این روزها از سوی واسطه های مسکن شهر تهران به تعداد قابل توجهی از مشترکان اپراتورهای تلفن همراه ارسال می گردد منطقه مورد فعالیت واسطه ملکی که در آنها قادر به یافتن مشتری برای خرید و فروش مسکن هستند درج نشده است. این موضوع می تواند یک پیغام مهم برای بازار مسکن به همراه داشته باشد مبنی بر اینکه واسطه ها برای انجام معاملات بیشتر و کسب درآمد بالاتر، مناطق فعالیت خود را وسعت داده اند و در هر منطقه ای که متقاضی خواستار خرید یا فروش آپارتمان باشد حاضر به بازاریابی هستند. در بسیاری از این پیغامک ها که از ابتدای فصل زمستان به تعداد قابل توجهی از مشترکان بعضی اپراتورهای موبایلی ارسال شده و درحال ارسال است یاری به خرید واحدهای مسکونی با شرایط اکازیون مورد تاکید قرار گرفته است. محتوای بعضی دیگر از این پیغامک ها از کوشش واسطه ها برای ترغیب متقاضیان خرید مسکن به حضور در بازار مسکن تا قبل از مقطع زمانی انتها امسال حکایت دارد. به این معنا که در بعضی از این پیغامک ها به طور غیرمستقیم افراد ترغیب به حضور در بازار مسکن تا قبل از افزایش احتمالی قیمت ها در ماه های آینده می شوند. آذر ماه امسال میانگین قیمت مسکن در شهر تهران در مقایسه با آبان ماه بیش از 6 درصد افزایش یافت.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2151

به "تحرک جدید برای شب عید مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحرک جدید برای شب عید مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید