تمدید زمان مشخص روش آزادسازی سهام عدالت تا 15 خرداد، مهلت مراجعه به بانک ها تا 13 خرداد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در نشست اخیر شورایعالی بورس و اوراق بهادار که عصر دیرز برگزار گردید زمان معین روش آزادسازی سهام عدالت تا 15 خرداد تمدید و مهلت مراجعه به بانک ها نیز تا 13 خرداد معین شد.

تمدید زمان مشخص روش آزادسازی سهام عدالت تا 15 خرداد، مهلت مراجعه به بانک ها تا 13 خرداد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حسین فهیمی با بیان اینکه نشست شورایعالی بورس و اوراق بهادار عصر سه شنبه گذشته در وزارت امور مالی و دارایی برگزار گردید، گفت: مهلت مراجعه مشمولان سهام عدالت به بانک ها برای فروش یکجای 30 درصد از سهامشان از 10 به 13 خردادماه جاری افزایش یافت.

سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت ادامه داد: بانک ها موظف هستند ظرف سه روز سفارش ها را تجمیع و به وسیله کارگزار منتخب خود در بازار سرمایه به فروش رسانده و وجه حاصله را به حساب دارندگان سهام عدالت یا متقاضیان فروش واریز نمایند.

فهیمی دومین مصوبه نشست شورایعالی بورس و اوراق بهادار را تمدید یک هفته ای انتخاب مستقیم مشمولان سهام عدالت اعلام نمود و اضافه کرد: مشمولان تا ساعات پایانی روز پنجشنبه 15 خردادماه جاری فرصت دارند به سامانه www.samanese.ir مراجعه و روش سهامداری مستقیم را انتخاب نمایند.

سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت تاکید نمود: با توجه به اینکه امکان لغو تصمیم از روش مستقیم به غیرمستقیم وجود ندارد مشمولان این سهام در انتخاب این روش دقت کافی را داشته باشند.

وی گفت: همانگونه که وعده داده بودیم آزادسازی سهام عدالت از روز شنبه دهم خردادماه جاری به مفهوم عام و گسترده آن یعنی امکان استیفای حقوق همه جانبه سهامداری همانند سایر سهامداران انجام خواهد شد و مشمولان سهام عدالت قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع مالکانه خود را به عنوان سهامدار اعمال نمایند.

فهیمی ادامه داد: البته این به معنای درخواست یا تشویق برای فروش سهام نیست، بلکه درخواست ما این است که این دارایی ارزشمند را در سبد دارایی خود نگهداری نمایند؛ اما چنانچه قصد فروش این سهام را دارند، می توانند با دو روش سفارش یکجای فروش با اعطای اختیار به شبکه بانکی به شعب بانک ها مراجعه نمایند و یا اینکه از روز دهم خردادماه جاری در دفاتر شرکت های کارگزاری حضور یابند و به انتخاب خود تا سقف 30 درصد از سهامشان را به فروش برسانند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4982

به "تمدید زمان مشخص روش آزادسازی سهام عدالت تا 15 خرداد، مهلت مراجعه به بانک ها تا 13 خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید زمان مشخص روش آزادسازی سهام عدالت تا 15 خرداد، مهلت مراجعه به بانک ها تا 13 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید