تنبیه دانش آموز تبریزی در دست بررسی است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هرگونه ضرب و شتم و تنبیه بدنی به هر دلیل تخلف بوده و به هیچ وجه این قبیل مسائل قابل قبول نیست.

تنبیه دانش آموز تبریزی در دست بررسی است

به گزارش حسین صبور، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امروز در پی انتشار فیلم و عکس ضرب و شتم یک دانش آموز پسر در برخی رسانه ها خاصه در فضای مجازی استان اظهار کرد: موضوع ضرب و شتم یا هرگونه تنبیه بدنی به هر دلیل و به انحاء مختلف تخلف بوده و طی بخشنامه های مکرر به مراکز آموزشی و پرورشی استان ابلاغ شده است و به هیچ وجه این قبیل مسائل قابل قبول نیست.

صبور اضافه نمود: اما در خصوص فیلم و عکس منتشر شده در فضای مجازی که به اذعان تعدادی از اصحاب رسانه مربوط به یک دانش آموز بوده و گویا از سوی مدیر یا ناظم مورد ضرب و شتم قرار گرفته شده است.

صبور گفت: بدینوسیله جهت روشن شدن موضوع و تنویر افکار عمومی اعلام می دارد، صحت و سقم موضوع در دست بررسی است و در صورتی که صحت موضوع مربوط به مدارس استان یا مدرسه مذکور باشد با متخلف طبق مقررات، برخورد قانونی انجام خواهد شد.

او شرح داد: از عموم همشهریان و اصحاب محترم رسانه استدعا داریم صحت و سقم اخبار را تنها از منبع موثق رویداد های آموزش و پرورش و از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی این سازمان پیگیری کنند.

منبع:فارس

ش ج

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2661

به "تنبیه دانش آموز تبریزی در دست بررسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنبیه دانش آموز تبریزی در دست بررسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید