تهدیدهای سه گانه در آفریقا ، مردم در محاصره کرونا، سیل و ملخ

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بارش های سنگین در کشورهای شرق قاره آفریقا و راه افتادن سیل زندگی مردم را با تهدید از راه رسیدن میلیاردها ملخ در اوج بحران کرونا تهدید می نماید.

تهدیدهای سه گانه در آفریقا ، مردم در محاصره کرونا، سیل و ملخ

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، زاه افتادن سیل و هجوم ملخ ها تمام کوشش های نهادهای داخلی و بین المللی را برای مهار کردن کرونا تحت تاثیر قرار داده است. صلیب سرخ خاطرنشان کرد سیل ویرانگر دست کم 300 نفر را به کام مرگ کشانده و 500 هزار نفر را بی خانمان نموده است.

حالا مردم سیل زده در پناهگاه های موقت اسکان یافته اند و اوضاع به گونه ای است که رعایت کردن موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای در امان ماندن از شر ویروس کرونا بسیار سخت یا غیرممکن به نظر می رسد. در همین حال، بدترین بحران هجوم ملخ ها در چند دهه اخیر زندگی و زمین های کشاورزی مردم شرق آفریقا را تهدید می نماید.

سایمن میسیری، مدیر منطقه ای آفریقا در فدراسیون صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر گفت: بحران سیل گسترده بر تهدیدهایی چون شیوع کووید-19 و هجوم ملخ ها سایه افکنده است. محدود شدن سفر و حرکت که برای کاهش گسترش کرونا اعمال شده، نمی تواند مانع اقدام مردم برای مبارزه با ملخ ها گردد که زمین هایشان را از بین می برند.

تا روز پنجسنبه بیش از 95 هزار نفر در قاره آفریقا به کرونا مبتلا شده اند و افزایش پنج هزار بیمار فقط در یک روز نشان دهنده عمق و گیتردگی شیوع وبروس در قاره سیاه است. در این مدت 110 نفر جان خود را از دست داده و 34 هزار نفر بهبود یافته اند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4103

به "تهدیدهای سه گانه در آفریقا ، مردم در محاصره کرونا، سیل و ملخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدیدهای سه گانه در آفریقا ، مردم در محاصره کرونا، سیل و ملخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید