جورج سوروس: یونان باید منطقه یورو را ترک کند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمایه دار معروف آمریکایی با تاکید بر اینکه با یورو اوضاع کشور یونان بهبود نمی یابد خروج این کشور از منطقه ارز مشترک اروپایی را امری اجتناب ناپذیر ارزیابی کرد.

جورج سوروس: یونان باید منطقه یورو را ترک کند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جورج سوروس، سرمایه دار معروف آمریکایی در مصاحبه با روزنامه آلمانی ویرتشافتز ووخه خروج یونان از منطقه یورو را اجتناب ناپذیر ارزیابی نموده و گفت: این کشور محل مورد علاقه ای برای سرمایه گزاری سرمایه گزاران خصوصی نیست تا زمانی که یونان بخشی از منطقه یورو است.

وی اضافه نمود: با یورو اوضاع این کشور هرگز بهبود نمی یابد چرا که نرخ این ارز بسیار بالا است و یونان به این ترتیب نمی تواند شایسته رقابت گردد.

سوروس بار دیگر انتقاد خود به سیاست اتحادیه اروپا در قبال یونان را تکرار نموده و گفت: وقتی که بحران در یونان اواخر سال 2009 شدت گرفت اتحادیه اروپا به رهبری آلمان البته به قیمت بالا به این کشور یاری کرد. اتحادیه اروپا بهره های بیش از حد بالا برای وام های خود درخواست کرد به گونه ای که بدهی های دولتی یونان بیش از حد افزایش یافت.

این سرمایه دار معروف آمریکایی اضافه نمود: متاسفانه آلمانی ها این خطا را در دور اخیر مذاکرات برای بحران یونان هم تکرار کردند. آن ها مجددا شرایطی را مد نظر قرار دادند که یونان را عمیق تر گرفتار ورشکستگی می نماید. این کشور هرگز نمی تواند بدهی های خود را پرداخت کند.

پ

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3674

به "جورج سوروس: یونان باید منطقه یورو را ترک کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جورج سوروس: یونان باید منطقه یورو را ترک کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید