خبرنگاران انتقاد از اقدام اندک امارات در مقابله با پولشویی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- یک گروه بین المللی بیان کرد که امارات متحده عربی به اندازه کافی اقدامی در راستای جلوگیری از پولشویی و حمایت اقتصادی از تروریست ها انجام نمی دهد.

خبرنگاران انتقاد از اقدام اندک امارات در مقابله با پولشویی

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

رسانه های غربی گزارش دادند، گروه ویژه اقدام اقتصادی مستقر در پاریس(اف ای تی اف) روز پنجشنبه اعلام نمود که توانایی امارات متحده عربی در مقابله با بودجه رسانی فعالیت های تروریستی موجب نگرانی شده است.

این نهاد بین المللی اعلام نمود که فرایند مقابله امارات با پولشویی و بودجه رسانی فعالیت های ترویستی توسط این سازمان مورد آنالیز قرار گرفته و خواهد گرفت.

در این گزارش که تکمیل اش 14 ماه بطول انجامید و شامل سفر یک تیم از این گروه در ژوئیه گذشته (تیر- مرداد 98) به امارات بود، امتیاز پایین برای امارات در تحقیقات و پیگرد قانونی مرتبط با فعالیت های پولشویی و امتیاز متوسط برای تدابیر پیشگیرانه و تحریم اقتصادی مرتبط با بودجه رسانه فعالیت های تروریستی درنظر گرفته شد.

این گروه بین المللی اعلام نمود: اگر امارات در بهبود این شرایط ناکام بماند، نامش در کنار کشورهایی همچون سوریه، یمن و پاکستان قرار خواهد گرفت.

امارات پیشتر اعلام نموده بود که در سالهای اخیر برای اطمینان خاطر دادن به سرمایه گذاران خارجی در این مورد که این کشور کانون پول های غیرقانونی نیست، قوانین اقتصادی شدیدی را در دستورکار قرار داده است.

گروه ویژه اقدام اقتصادی از امارات خواست به طور فعالانه فعالیت شبکه های پولشویی بین المللی را دنبال کند و همچنین همکاری های میان مرزی رسمی را در این رابطه بهبود بخشد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4256

به "خبرنگاران انتقاد از اقدام اندک امارات در مقابله با پولشویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقاد از اقدام اندک امارات در مقابله با پولشویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید