خبرنگاران شیوع کرونا در ایتالیا سرعت گرفت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- مقام های ایتالیا روز شنبه از ابتلای یک هزار و 247 نفر دیگر به کرونا خبر دادند که این آمار، بیانگر افزایش سرعت شیوع این ویروس در این کشور اروپایی است.

خبرنگاران شیوع کرونا در ایتالیا سرعت گرفت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش آسوشیتدپرس، این تعداد از مبتلایان فقط در یک روز (شنبه) شناسایی و ثبت شده اند و بالاترین افزایش آمار مبتلایان در یک روز از زمان شیوع کرونا در ایتالیا را نشان می دهد.

بدین ترتیب، شمار مبتلایان به پنج هزار و 883 نفر رسیده و با مرگ 36 نفر دیگر، تعداد جان باختگان ناشی از این ویروس به 233 نفر افزایش یافت.

مقام های ایتالیایی اعلام کردند: بیمارانی که در منطقه لومباردی به بیماری یا ویروسی غیر از کرونا مبتلا شده اند برای طی دوران درمان به مناطق دیگر ایتالیا اعزام می شوند.

سیلویو بروسافرو رییس آژانس خدمات ملی بهداشت ایتالیا گفت: بیشتر جان باختگان، مردان و افراد بالای 80 سال بودند که به بیماری های دیگری نیز مبتلا بودند.

او از مردم خواست تا برای مهار کرونا به دستورالعمل های پزشکی و بهداشت پایبند باشند.

از دی ماه سال جاری و پس از شیوع ویروس کرونا در چین، این بیماری تا به امروز به بیش از 90 کشور سرایت نموده و بیش از 102 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند. از این میان سه هزار و 500 نفر جان باخته و بیش از 57 هزار نفر نیز سلامتی خود را بازیافته اند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3122

به "خبرنگاران شیوع کرونا در ایتالیا سرعت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شیوع کرونا در ایتالیا سرعت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید