خبرنگاران مدیرعامل مترو: نمی توانیم جلوی دستفروشان را بگیریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه دستفروشی در مترو کاهش یافته است، بیان نمود: دستفروشی همچنان در داخل واگن های مترو وجود دارد و این کار را نمی توانیم کنترل کنیم.

خبرنگاران مدیرعامل مترو: نمی توانیم جلوی دستفروشان را بگیریم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، فرنوش نوبخت عصر شنبه در نشست خبری مجازی خود اضافه نمود: دستفروشی در داخل ایستگاه ها وجود ندارد و در صورت مشاهده با آنان برخورد می شود اما داخل واگن ها را نمی توان کنترل کنیم.

وی با اشاره به ضدعفونی منظم در تمامی 127 ایستگاه مترو تهران نیز گفت: اولین مورد مشکوک به ویروس کرونا در روزهای ابتدای اسفند گزارش شد و ما از همان ابتدا درگیر این مساله بودیم.

نوبخت تاکید کرد: حفاظت و نگهداری از کارکنان و همچنین مسافران در دستور کار قرار گرفته و همچنین مواد ضدعفونی تامین شده است اما در تهیه ماسک با محدودیت و مشکل روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه در ضدعفونی ناوگان مترو بیشتر از وایتکس و الکل استفاده می شود، اضافه نمود: برای تامین تجهیزات از مبادی مختلف در حال رایزنی هستیم.

درآمد مترو تهران کاهش یافته است

نوبخت با اشاره به اینکه کاهش مسافر باعث کاهش شدید درآمد مترو تهران شده است، گفت: با محدودیت های مالی در این زمینه روبرو هستیم و در تأمین هزینه های پیمانکاری نیز دچار مضیقه شده ایم، اما در تلاش هستیم تا مسائل را رفع کنیم.

وی درخصوص اقداماتی که به منظور آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان در مترو اجرا شده است، اضافه نمود: اطلاع رسانی از طریق نصب بنر در ایستگاه ها اجرا شده و پوسترهای خاصی در داخل قطارها نصب است و همچنین از تلویزیون های موجود در ایستگاه ها موارد آموزشی پخش می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در مورد فروش داروی ضدکرونا در ایستگاه شهر ری نیز گفت: چنین مجوزی از سوی مترو داده نشده بود و ما جلوی آن را به سرعت گرفتیم.

از تعطیلی مترو استقبال می کنیم

وی در مورد توقف فعالیت مترو به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا گفت: تابع نظرات بالادستی هستیم و خیلی از این موضوع استقبال می کنیم و پروتکل و برنامه ریزی های لازم را در این زمینه انجام داده ایم.

نوبخت تاکید کرد: در صورت تعطیلی مترو جلوی بخش عمده ای از جابجایی شهر گرفته می شود و موجب می شود از شیوع ویروس در شهر جلوگیری شود.

وی همچنین درخصوص استقرار اورژانس در داخل ناوگان مترو نیز گفت: در برخی از ایستگاه های مترو تکنسین های اورژانس حضور دارند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3281

به "خبرنگاران مدیرعامل مترو: نمی توانیم جلوی دستفروشان را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل مترو: نمی توانیم جلوی دستفروشان را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید