خبرنگاران هشدار ناجا به خریداران خودروهای پلاک گذر موقت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران - خبرنگاران - رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درمورد خرید و نقل و انتقال خودروهای خارجی دارای پلاک گذر موقت هشدار داد.

خبرنگاران هشدار ناجا به خریداران خودروهای پلاک گذر موقت

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهاب امینی با اشاره به سوءاستفاده بعضی کلاهبرداران در فروش چند باره خودروهای پلاک گذر موقت به متقاضیان گفت: شهروندان نباید فریب وعده های پوچ و وسوسه انگیز شرکت های بدون مجوز و افراد ناشناس مبنی بر تحویل خودرو با شرایط ویژه و استثنایی را بخورند.

وی اضافه کرد: شیادان در این روش خودروهای پلاک موقت را با ثبت قرارداد و به شرط تحویل همزمان با پلاک ملی بعد از یک ماه از پرداخت وجه به خریداران فروخته و با این ترفند که ضروری است خودروها برای اخذ پلاک و بازدید فنی به پلیس راهور منتقل شوند، اقدام به تحویل خودرو و فروش مجدد آن ها به سایر متقاضیان می نمایند.

امینی با بیان اینکه کلاهبرداران معمولا طعمه های خود را از بین افرادی انتخاب می نمایند که آشنایی کافی با فرآیندهای قانونی ندارند، توضیح داد: ارائه رسید با سر برگ شرکت و تحویل هرگونه چک (فاقد اصالت و جعلی) معادل با میزان ارزش خودرو نیز نمی تواند مجوزی برای اعتماد و پرداخت وجه به این گونه افراد باشد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا گفت: هرگونه نقل و انتقال خودروهای دارای پلاک گذر موقت ممنوع بوده و هموطنان ضروری است در برخورد با شرکت های اجاره ای و فاقد مجوز دقت لازم را به عمل آورده و موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3886

به "خبرنگاران هشدار ناجا به خریداران خودروهای پلاک گذر موقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار ناجا به خریداران خودروهای پلاک گذر موقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید