خبرنگاران هشدار نسبت به فروش روغن موتورهای غیر مجاز در فضای مجازی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران تاکید نمود: به تازگی با توجه به شیوع ویروس کرونا، خرید و فروش روغن موتور خودروها نیز مجازی شده و بر این اساس، احتمال اینکه بعضی افراد فریب خورده و در فضای مجازی روغن موتور تقلبی دریافت نموده باشند، بیشتر شده است.

خبرنگاران هشدار نسبت به فروش روغن موتورهای غیر مجاز در فضای مجازی

داود سعادتی نژاد امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرنگاران اضافه نمود: روغن موتوری که در بازار توزیع می گردد و به دست مراکز تعویض روغن می رسد، روغن موتورهای ایرانی بوده یا از انواع برندهای خارجی هستند.

وی تاکید نمود: با توجه به حضور بازرسان این اتحادیه در سطح بازار و آشنایی کامل با انواع برندهای داخلی و خارجی، چنانچه روغن موتور تقلبی وجود داشته باشد به راحتی قابل شناسایی است و بر این اساس متقلبان، روغن های تقلبی و زیرپله ای را در جاده های برون شهری، خارج از شبکه و دور از دسترس بازرسان اتحادیه توزیع می نمایند.

این مقام صنفی، به پخش کلیپی در چند روز اخیر اشاره نمود که در آن روغن های تقلبی با کارتن ها، بسته بندی، برچسب ها و آرم و نشان شرکت های داخلی و حتی برندهای مطرح خارجی فراوری شده و تاکید نمود: باید چاپخانه های مربوطه یا کارخانه های فراورینماینده قوطی ها را زیر سوال برد که چطور بدون مجوز آنها را در بین کارخانجاتی به جز کارخانجات اصلی فراوری روغن توزیع نموده اند؟

وی ادامه داد: افراد عادی در چنین مواردی قادر به شناسایی روغن های اصلی نیستند، اما مراکز تعویض روغن و کارشناسان می توانند جنس تقلبی را از غیر تقلبی و اصلی تشخیص دهند.

سعادتی نژاد گفت: افراد متخلف به طور معمول توزیع روغن های تقلبی را در محدوده تهران و جاهایی که واحدهای صنفی تعویض روغن دارای پروانه کسب هستند، انجام نمی دهند، زیرا همه واحدهای صنفی یادشده سهمیه داشته و روغن های اصلی و برند مصرف می نمایند.

وی یادآور شد: به تازگی با توجه به شیوع ویروس کرونا، خرید و فروش روغن موتور خودروها نیز مجازی شده و بر این اساس، احتمال اینکه بعضی افراد فریب خورده و در فضای مجازی روغن موتور تقلبی دریافت نموده باشند، بیشتر شده است.

این مقام صنفی تاکید نمود: افراد و صاحبان خودرو برای تعویض روغن به مراکز مجاز و دارای پروانه کسب مراجعه نموده و در خاتمه کار از آنان فاکتور نیز دریافت نمایند.

وی گفت: مراکز تعویض روغن مطابق آموزش هایی که دریافت نموده اند، مجاز به دریافت روغن خریداری شده از سوی صاحبان خودروها نیستند و تعویض نمی نمایند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8614

به "خبرنگاران هشدار نسبت به فروش روغن موتورهای غیر مجاز در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار نسبت به فروش روغن موتورهای غیر مجاز در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید