خبرنگاران چرایی حذف کنسرت آنلاین لیان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- اواخر سال گذشته با اعلام خبر وجود ویروس کرونا در ایران و بوجود آمدن شرایط نیمه تعطیلی در کشور، بسیاری از کسب و کارها از جمله اهالی موسیقی متضرر شدند؛ کنسرت ها در تمامی کشور و در پی انتشار جهانی ویروس کرونا، در دیگر کشورها نیز، کنسل شد.

خبرنگاران چرایی حذف کنسرت آنلاین لیان

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شهرداری تهران کنسرت های آنلاین را از 8 فروردین ماه در برج میلاد تهران، به مدت دو هفته تدارک دیده بود که حالا در روزهای پایانی، این کنسرت ها دچار تغییراتی و کنسلی هابی شده اند.

کنسلی کنسرت ها در پی مقابله با زنجیره انتقال این ویروس، حرکتی بسیار مثبت است اما باید به فکر آن نوازنده و گروه موسیقی که زندگی شان را از این راه می گذرانند نیز بود؛ علاوه بر این باتوجه به شرایط تلخی که این کره خاکی را آغوش گرفته، موسیقی می تواند همچنان بر هر درد بی درمانی، دوا باشد!

چندی پیش شهرداری تهران با همکاری تعدادی از هنرمندان تصمیم به برگزاری کنسرت آنلاین در برج میلاد تهران گرفتند؛ تصمیمی بسیار خلاقانه که با استقبال خوبی از سوی هنرمندان، منتقدان و مردم روبرو شد.

در این میان نام گروه لیان که از گروه های حامی این طرح بود، چند بار حذف شد! چند روز بعد از اولین حذف (11 فروردین) مجددا نام گروه لیان در مقابل تاریخ 19 فروردین نهاده شد!

این در حالی است که خبر اجرای گروه لیان در تبلیغات برنامه آنلاین نوروزخانه منتشر شده، اما هنوز دفتر موسیقی، مجوز اجرای کنسرت آنلاین و با مخاطب میلیونی مجازی گروه را صادر نکرده بود!

کنسرتی که قرار بود به جای جایگاه های محدود خالی برج میلاد تهران، به صورت آنلاین برای 80 میلیون ایرانی در شرایط قرنطینه خانگی برگزار گردد.

پیش از هر تصمیمی، باید در مقابل روح عظیم اعضای گروه لیان که با وجود ویروس کرونا، این خطر را به جان خریدند تا برای دقایقی دل میلیون ها مردم خسته از قرنطیته خانگی را شاد نمایند، مهرورزی کرد نه اینکه در کمال بی مهری و بی تدبیری و بدون اعلام دلیل، نام گروه را به طور ناگهانی حذف کرد!

امروز 14 فروردین ماه، نام گروه لیان از برنامه خارج شد و به جای لیان، سینا سرلک در تاریخ 19 فروردین به اجرای زنده خواهد پرداخت.

براستی دلیل این همه تغییرات ناگهانی چیست و تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

این کنسرت ها بدون حضور تماشاگر است و پخش آنها به صورت آنلاین از تارنمای www.TVA.IR از ساعت 21 قابل دیدن است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3657

به "خبرنگاران چرایی حذف کنسرت آنلاین لیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چرایی حذف کنسرت آنلاین لیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید