با آلاچیق زیبایی بیشتری را به حیات خانه خود بدهید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اگر در پی محصولی چشم نواز برای حیاط خلوت خود هستید که بتواند حداکثر قابلیت استفاده را در تمام طول سال به شما بدهد، یک آلاچیق را در نظر بگیرید.

با آلاچیق زیبایی بیشتری را به حیات خانه خود بدهید

جهت دریافت خدمات الاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

چه چیزی این مینی آلاچیق ها را اینقدر مجذوب نماینده می نماید؟ برای آغاز، آنها پوشیده شده اند. در حالی که عرشه ها و پاسیوهای روباز عمدتاً به شرایط آب و هوایی بستگی دارند، آلاچیق ها پناهگاهی در برابر باران و سایه ای از آفتاب داغ دارند. آنها یک نقطه کانونی طبیعی برای هر حیاط خلوت ایجاد می نمایند و برای اجتماعات بزرگ و کوچک به خوبی کار می نمایند.

حتی بهتر؛ بیشتر آلاچیق ها را می توان در یک آخر هفته ساخت و بقیه فصل را به شما می دهد تا از فضای زندگی در فضای باز تازه ایجاد شده خود لذت ببرید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام تقویت حیاط خلوت خود با یک آلاچیق نو به خاطر بسپارید.

برنامه ریزی پروژه

طرح های معمولی آلاچیق شش طرفه، با نرده ها و سقف قله ای هستند. با این حال، مقدار و معماری می تواند برای تناسب با حیاط شما بسیار متفاوت باشد و به شما یک خلوتگاه خصوصی یا یک فضای باز برای نشیمنگاه بدهد. کارهای تکمیلی، مانند مشبک کاری یا لبه های تزئینی، می توانند تمایز را نیز بیشتر نمایند. علاوه بر این، فراوری نمایندگان متعددی کیت های آلاچیق را فراوری می نمایند که در آن شما به سادگی مواد را در محل جمع می کنید.

مجموعه ای از برنامه های خوب برای آلاچیق خود پیدا کنید. طرح ها و توضیحات دقیق به شما جهتی را می دهد که برای برنامه ریزی پروژه خود احتیاج دارید - و هر چه طرح دقیق تر باشد، سفرهای کمتری به چوب خانه ها خواهید داشت.

مقدار و چیدمان

با دقت یک سایت ساختمانی را انتخاب کنید که هم سطح باشد و هم پس زمینه ای دلپذیر برای ایجاد یک خلوتگاه واقعاً آرامش بخش در آلاچیق ایجاد کند. آلاچیق خود را نسبتاً نزدیک به خانه قرار دهید، زیرا کارشناسان دریافته اند که هرچه آلاچیق به خانه نزدیک تر باشد، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، مقدار آلاچیق باید با منطقه در دسترس و مقدار مساحت مورد احتیاج برای قرار دادن راحت هر فعالیت مطابقت داشته باشد.

به یاد داشته باشید که آلاچیق ها مکان های ایده آلی برای جمع آوری گروه های بزرگ تر هستند، بنابراین در مقدار آن کوتاهی نکنید. وقت گذاشتن برای اطمینان از اینکه فضایی برای میز، جایگاه و جابجایی در اطراف خود دارید، به مقدار زیادی نتیجه خواهد داد - و آلاچیق شما را به مکانی مورد علاقه برای کل خانواده تبدیل می نماید.

مواد

در حالی که چوب تصفیه شده، چوب قرمز و حتی عرشه کامپوزیت را می توان برای آلاچیق ها استفاده کرد، یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی برای ساختمان در فضای باز، سرو است. بسیاری از مردم آن را به علت مجذوب نمایندهیت زیبایی شناختی، دوام طبیعی و ویژگی های عملکردی آن انتخاب می نمایند.

لانگ می گوید: برای قرن ها، سرو به خاطر زیبایی استثنایی، تطبیق پذیری و طول عمرش شناخته شده است. «سدر جلوه، گرما و شخصیت استثنایی کاملاً طبیعی را به فضاهای بیرونی می آورد و سرو از نظر محیطی مسئول است.»

سدر بعلاوه می تواند با مواد دیگر ترکیب گردد تا نتایج منحصر به فردی ایجاد کند. به عنوان مثال، با قرار دادن پانل های اکریلیک مات بین ستون های سرو، می توانید یک آلاچیق باز را به یک چایخانه خصوصی تبدیل کنید.

لانگ می افزاید: «ما علاقه زیادی به آلاچیق ها - به ویژه در ماه های تابستان» مشاهده می کنیم."صاحبان خانه همواره سرو قرمز غربی را برای انواع پروژه های فضای باز انتخاب نموده اند، اما آلاچیق های سرو نمونه های واقعی هستند که مردم می توانند بیانیه ای واقعی داشته باشند."

بسیاری از صاحبان آلاچیق، سرو را به علت ویژگی های فیزیکی برجسته آن، از جمله رنگ طبیعی غنی، دانه ریز، ثبات ابعادی و توانایی آن در مقاومت در برابر حشرات و آب و هوا انتخاب می نمایند. الیاف سرو قرمز غربی حاوی ترکیبات طبیعی به نام"توجاپلیسین"است که به عنوان نگهدارنده طبیعی عمل می نماید و چوب را بسیار ماندگار می نماید. در نتیجه بدون احتیاج به درمان های شیمیایی دوام خواهد داشت. دانه های یکنواخت و یکنواخت و چگالی کم باعث می گردد که سدر کمتر از سایر چوب های نرم و سخت متورم گردد، تاب خورده، جامد و پیچ بخورد. صاف و مستقیم قرار گرفته است.

گزینه های سقف

انواع گزینه های سقف در دسترس است. یک انتخاب شامل سقف های تخته ای است. آنها ارزان، آسان برای نصب هستند و درجات مختلفی از محافظت در برابر نور خورشید را ارائه می دهند. یک رویکرد جامع تر شامل نصب شیک های سدر یا زونا است، زیرا سقف کاملاً پوشیده شده محافظت بهتری در برابر عناصر ایجاد می نماید.

گزینه های نرده

نرده های سفارشی یک شخصیت طراحی متمایز ایجاد می نمایند زیرا در کنار سقف، می توانند برجسته ترین عنصر باشند. تغییرات تقریباً بی حد و حصر هستند - از نرده مربعی، تخته یا برگردان - به سادگی سبکی را انتخاب کنید که طراحی کلی آلاچیق را بهبود بخشد و با معماری اطراف و سقف بالای سر مطابقت داشته باشد.

آن را با شاخ و برگ پر کنید

گیاهان با قرارگیری استراتژیک می توانند یک انتقال بدون درز بین آلاچیق و بقیه چشم انداز حیاط ایجاد نمایند. ساخت جعبه های کاشت ساده است و وقتی با گل های رنگارنگ پر می گردد، می تواند آلاچیق نو شما را بپوشاند. بهتر از همه، آنها را می توان به راحتی تغییر داد تا ظاهری تازه داشته باشد.

درست روشنش کن

قبل از ساخت برترین زمان برای فکر کردن به احتیاجهای روشنایی است. برنامه ریزی از قبل به شما این امکان را می دهد که کانال هایی را برای سیم کشی برق بگنجانید و در آینده دیگر احتیاجی به سیم های داخلی ناخوشایند را از بین ببرید. نورپردازی به محیط می افزاید و به شما انعطاف پذیری می دهد تا بتوانید مجالس خارج از خانه خود را پس از غروب آفتاب طولانی کنید. بعلاوه نباید فراموش کنید که یک پریز برق اضافه کنید تا بتوانید مقداری موسیقی برای بهبود تجربه خود اضافه کنید.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: extremehowto.com
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4893

به "با آلاچیق زیبایی بیشتری را به حیات خانه خود بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آلاچیق زیبایی بیشتری را به حیات خانه خود بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید