خبر خوب به میلان؛ بازگشت زلاتان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ممکن است زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان از کمند مصدومیت رها شده و در ملاقات 28 ژوئن در مقابل رم بازی کند.

خبر خوب به میلان؛ بازگشت زلاتان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، زلاتان، ستاره سوئدی و 28 ساله میلان در جریان تمرینات این تیم در تاریخ 25 می دچار مصدومیت شد و تا امروز نیز قادر به بازگشت دوباره نبوده است. اما قرار است طی دو روز آینده شرایط این بازیکن دوباره مورد آنالیز قرار گیرد و ممکن است به زودی شاهد حضور دوباره زلاتان در ترکیب میلان باشیم.

طبق ادعای توتومرکاتووب، در بهترین حالت زلاتان می تواند در ملاقات تاریخ 22 ژوئن تیمش مقابل لچه حضور یابد، اما رخ دادن این اتفاق کمی غیرمحتمل به نظر می رسد و احتمالا او در بازی حساس تیمش برابر رم قادر به بازی کردن برای میلان خواهد بود.

البته دیروز اخباری در خصوص تخلف زلاتان و شکستن قوانین قرنطینه در سوئد منتشر شد و این فرایند می تواند برای ستاره سوئدی در هنگام بازگشت به ایتالیا حاشیه ساز گردد. مصدومیت زلاتان در این مدت به ضرر میلان تمام شد و او نتوانست در مسابقه حساس تیمش در کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس حاضر گردد. ممکن است این آخرین هفته های حضور زلاتان در ترکیب میلان باشد. هنوز طرفین برای تمدید احتمالی قرارداد برای فصل بعد به توافق نرسیده اند و شاید سرمربی احتمالی جدید میلان علاقه ای به کار کردن با این مهاجم پرافتخار و 38 ساله سوئدی نداشته باشد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4742

به "خبر خوب به میلان؛ بازگشت زلاتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب به میلان؛ بازگشت زلاتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید