خلعتبری: با کوشش زیاد می خواهیم اولین 3 امتیاز را بگیریم، از شباب الاهلی شناخت نداشتیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بازیکن تیم فوتبال شهر خودروی ایران می گوید که این تیم در ملاقات با شباب الاهلی به دنبال کسب اولین 3 امتیاز در لیگ قهرمانان آسیاست.

خلعتبری: با کوشش زیاد می خواهیم اولین 3 امتیاز را بگیریم، از شباب الاهلی شناخت نداشتیم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم فوتبال شهر خودروی ایران در نشست خبری پیش از ملاقات با شباب الاهلی امارات گفت: بازی خیلی سختی مقابل تیمی چون شباب الاهلی داریم. از اینکه بازی قبلی را واگذار کردیم خیلی ناراحتیم و امیدوارم که بتوانیم در این بازی، نتیجه را جبران کنیم. لیاقت و شایستگی تیم ما بیشتر از اینهاست.

وی با اشاره به یاری بازیکنان با تجربه با بازیکنان جوان اضافه نمود: ما بازیکنان جوان گرفته ایم که به تیم یاری نمایند و به بازیکنان مان اعتقاد داریم. در بازی قبلی هم همانطور که گفتم شایستگی پیروز شدن را داشتیم و مطمئناً تمام تیم به دنبال موفقیت است و همه بازیکنان با تمام وجود بازی می نمایند. من به عنوان عظیم تر و آقای صادقی به عنوان کاپیتان تیم وظیفه داریم به بازیکنان جوان یاری کنیم تا بهترین نمایش را داشته باشیم. ان شاالله با کوشش زیاد بتوانیم در این بازی اولین 3 امتیاز را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو در رابطه با تجربه بازی قبلی اظهار داشت: در بازی قبلی هر چیزی که سرمربی تیم از ما خواسته بود در نیمه اول انجام دادیم. در نیمه دوم هم تیم ما بهتر از شباب الاهلی بازی کرد. ما می دانستیم آنها یک تیم خوب هستند، بازیکنان خوبی دارند و یک باشگاه حرفه ای است و صندلی شباب الاهلی را در امارات می دانستیم. البته با توجه به اینکه لیگ امارات به دلیل بیماری کرونا مدت ها تعطیل بود، شناخت لازم را نداشتیم. با این حال مطمئناً با توجه با بازی قبلی، بازی بهتری را فردا انجام خواهیم داد و تیم ما با یک بازی خوب، نتیجه قابل قبولی خواهد گرفت.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7182

به "خلعتبری: با کوشش زیاد می خواهیم اولین 3 امتیاز را بگیریم، از شباب الاهلی شناخت نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: با کوشش زیاد می خواهیم اولین 3 امتیاز را بگیریم، از شباب الاهلی شناخت نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید