دربی محبت آمیز منچستر در چین لغو شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اولین رویارویی ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا در اردوی پیش فصل تیم های تحت ِراهنمایی آنها که قرار بود در چین صورت بگیرد، لغو شد.

دربی محبت آمیز منچستر در چین لغو شد

با ما همراه باشید و با تور چین 99 از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، همان طور که پیش از این احتمالش می رفت، مصاف تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی در اردوی پیش فصل دو تیم و در چارچوب تورنمنت تدارکاتی جام قهرمانان بین المللی چین به دلیل شرایط نامساعد جوی و شرایط نامناسب چمن استادیوم آشیانه پرنده شهر پکن لغو شد.

دربی شهر منچستر که امشب (دوشنبه) قرار بود برگزار گردد، فرصتی برای اولین رویارویی ژوزه مورینیو سرمربی من یونایتد با رقیب قدیمی اش پپ گواردیولا در من سیتی بود و بسیاری از رسانه ها و طرفداران دو تیم برای آن لحظه شماری می کردند، اما ظاهراً شرایط نامناسب جوی مانع از روبه رو شدن دو مربی می گردد که در دوران کاری شان در لالیگا رابطه چندان محبت آمیز ای با هم نداشتند.

بازی بعدی منچسترسیتی در جام قهرمانان بین المللی سه روز دیگر (پنجشنبه ساعت 16 به وقت تهران) برابر بورسیا دورتموند است، تیمی که در اولین بازی خود در این رقابت ها پیروز شد شیاطین سرخ را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2638

به "دربی محبت آمیز منچستر در چین لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی محبت آمیز منچستر در چین لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید