درخشش کاوه رضایی در سرزمین ویلموتس! کاوه رضایی نامزد بهترین بازیکن ماه لیگ بلژیک شد هت تریک کاوه رضایی در بلژیک (فیلم)

به گزارش مجله وبلاگ فروش، واقعیت این است که این روزها برای ما که سهم خیلی زیادی در فوتبال روز دنیا نداریم همین اتفاقات و تکرار نام ایران اتفاق خوبی است.

درخشش کاوه رضایی در سرزمین ویلموتس! کاوه رضایی نامزد بهترین بازیکن ماه لیگ بلژیک شد هت تریک کاوه رضایی در بلژیک (فیلم)

خبرنگاران؛ احسان محمدی- زدن سه گل حتی در یک بازی محلی هم لذت بخش است. این را کسانی دقیق تر متوجه می شوند که فوتبال بازی کرده اند. کاوه رضایی شب گذشته پیروز شد با لباس شارلوا در لیگ بلژیک هت تریک کند.

در یکی از مسابقات هفته بیست و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل همیشه علی قلی زاده و کاوه رضایی را در ترکیب و خط حمله داشت با نتیجه خردکننده 4-0 زولته وارخم را در هم شکست. کاوه با سه گلی که زد به رتبه چهارم برترین گلزنان این لیگ رسید و علی قلی زاده هم با پاس گلی که داد، حالا چهارمین پاسور این لیگ است.

این مهاجم 27 ساله که سابقه بازی در استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان، سایپا و فولاد خوزستان را دارد به احتمال زیاد دل دراگان اسکوچیچ را به دست بیاورد. ویلموتس به تیم ملی دعوتش نمیکرد و حالا که خط حمله با ترافیک بازیکن با کیفیت روبرو است و از جمله مهدی قائدی هم حالا شانس پوشیدن این پیراهن را دارد، کاوه رضایی در حال اثبات توانایی های خودش است.

ممکن است کسانی خرده بگیرند که زولته وارخم هم شد لیورپول و منچستر؟! و گل زدن به این تیم ها خیلی شادی ندارد اما واقعیت این است که این روزها برای ما که سهم خیلی زیادی در فوتبال روز دنیا نداریم همین اتفاقات و تکرار نام ایران اتفاق خوبی است. ما نیاز داریم محترم در خبرها دیده شویم. اسم تیم ها خیلی اهمیت ندارد همانطور که بسیاری از ایرانیان الان خبر ندارند که آرمینیا بیله فلد الان در بوندس لیگای دو است اما روزهایی که علی دایی و کریم باقری به این تیم پیوستند با وجود اینکه اینترنتی به معنای امروزی وجود نداشت اما اخبار مربوط به آنها و دیگر بازیکنان تیم را دنبال می کردیم.

درست مثل آوس یا ریوآوه که تا پارسال خیلی هایمان اسمشان را نشنیده بودیم اما حالا نتایج شان برایمان مهم است و به محض گلزنی مهدی طارمی همه شبکه های اجتماعی پر می شود از خبرش. دیشب علیرضا دنیابخش هم در حضور چند دقیقه ای اش توانست برایتون را از شکست نجات دهد. زننده گل برتر ماه فوتبال جزیره، با یک توپ در عرض مدافع واتفورد را به اشتباه وادار کرد تا با کسب یک تساوی به ادامه لیگ امیدوار شوند. اما هنوز انتظارها از او و دیگر لژیونرها بالاست.

کسی در توانایی های فردی، رفتار حرفه ای و ذکاوت ذاتی جهابنخش شک ندارد. خیلی سریع هلندی یاد گرفت و بعد در انگلیس جوری حرف می زند که انگار سالها در این فضا زندگی کرده است، کسی از او بداخلاقی، پرخاش یا اعتراض به نیمشکت نشینی به خاطر ندارد، اما آیا حق نداریم از او نمایشی بیشتر از یک گل خلاقانه داشته باشیم؟ یک گل روحیه بخش که احتمالاً تا ابد از آن به عنوان یک لحظه درخشان در روزمه علیرضا دنیابخش یاد خواهیم کرد اسباب دلخوشی است اما کفایت نمی کند.

کاوه رضایی، علیرضا دنیابخش، علی قلی زاده، امیر عابدزاده و ... بازیکنان با استعدادی هستند که توانسته اند در ترکیب تیم های اروپایی جایی برای خود پیدا کنند. گمان نکنیم که فقط ایران است که در این بازار تقلا می کند، جوانان بسیاری از کشورهای آفریقایی و آمریکایی، فوتبال اروپا را سکوی پرش و دریچه نجات می دانند و رقابت برای عضویت در این تیم ها بسیار بالاست و بازیکنان ما تا همین امروز هم عملکرد قابل تحسینی دارند و کار سخت هموار کردن جاده برای دیگر بازیکنان را انجام می دهند.

-

بیشتر بخوانید:

کاوه رضایی نامزد بهترین بازیکن ماه لیگ بلژیک شد

هت تریک کاوه رضایی در بلژیک (فیلم)

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2757

به "درخشش کاوه رضایی در سرزمین ویلموتس! کاوه رضایی نامزد بهترین بازیکن ماه لیگ بلژیک شد هت تریک کاوه رضایی در بلژیک (فیلم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش کاوه رضایی در سرزمین ویلموتس! کاوه رضایی نامزد بهترین بازیکن ماه لیگ بلژیک شد هت تریک کاوه رضایی در بلژیک (فیلم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید