درخواست کمیسیون اروپایی برای گشودن محتاطانه مرزهای داخلی اروپا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کمیسیون اروپایی خواهان گگرددن محتاطانه مرزهای داخلی اروپا برای تعطیلات تابستانی شده و در عین حال درباره بی احتیاطی ها در این راستا که می تواند منجر به افزایش مجدد این بحران گردد هشدار داد.

درخواست کمیسیون اروپایی برای گشودن محتاطانه مرزهای داخلی اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه پاسایر نویه پرسه، کمیسیون اروپایی توصیه نموده است که مرزهای داخلی اروپا با وجود بحران کرونا با رعایت احتیاط برای تعطیلات تابستانی باز گردد.

در یادداشتی که این نهاد اروپایی می خواهد روز چهارشنبه ارائه دهد آمده است که یک برنامه منعطف با هدف حذف تدریجی کنترل های مرزی پیشنهاد می گردد. خبرگزاری آلمان این طرح کمیسیون اروپایی را منتشر نموده است.

کمیسیون اروپایی در این بیانیه بر اهمیت سفرهای آزادانه در اتحادیه اروپا که هم برای شهفرایندان و هم صنعت سفر ضروری است تاکید نموده و اظهار داشت که اگر این فرایند با همکاری و ایمنی انجام گردد در ماه های آینده بهبود ضروری اوضاع برای اروپاییان ایجاد می گردد. به این ترتیب مردم می توانند دوستان و خانواده های خود را دوباره فراتر از مرزها ببینند.

هورست زیهوفر، وزیر کشور آلمان اخیرا به دلیل اصرار برای تداوم کنترل های مرزی در آلمان از طرف بسیاری همسایگان تحت فشار شدیدی قرار گرفته است. به گفته وی کنترل های مرزی آلمان با کشورهای همسایه تا روز آدینه ادامه داشته و تنها در صورتی اجازه سفر داده می گردد که دلیل موجهی برای آن وجود داشته باشد.

کمیسیون اتحادیه اروپا در عین حال درباره اقدامات بی پروایانه و جسورانه در این راستا هشدار داده و اظهار داشت که این گونه اقدامات می تواند به افزایش ناگهانی مجدد ابتلا به این بیماری منجر گردد. بر این اساس تا زمانی که سیر شیوع این بیماری کاهش نداشته باشد محدودیت های کلی به وسیله اقدامات هدفمند جایگزین شوند.

کمیسیون اروپایی همچنین اظهار داشت که کنترل های مرزی باید ابتدا در آن جاهایی که شرایط اپیدمی در هر دو کشور قابل قیاس هستند کم گردد. باید ظرفیت کافی در بیمارستان ها و برای تست کرونا وجود داشته باشد.

بر اساس اعلام کمیسیون اروپایی مقررات بهداشتی هم باید در هر دو کشور یکسان باشند. زنجیره ابتلا به بیماری و ردیابی آن ممکن باشد و رعایت فاصله گذاری انجام گردد.

کمیسیون اروپایی اظهار داشت که در فرایند کاهش تدریجی کنترل های مرزی نباید برای وابستگان و اتباع بعضی کشورها تبعیضی قائل شد. وقتی کشوری کاهش تدریجی محدودیت ها را برای یک منطقه مد نظر قرار می دهد باید این قانون برای همه افرادی که در آن زندگی می نمایند و بدون توجه به ملیت آن ها اعتبار داشته باشد.

در اوایل شیوع بحران کرونا بعضی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به صورت یکجانبه و بدون هماهنگی با همسایگان خود کنترل های مرزی را برای مقابله با شیوع این بیماری در دستور کار قرار دادند.

کمیسیون اروپایی بر این باور است که باید بعضی پیش شرط ها رعایت گردد تا به تدریج دوباره تعطیلات تابستانی و سفرها فعال گردد. از همه مهم تر این است که گسترش ویروس به میزان قابل توجهی در کشور مقصد کاهش یافته و برای مدت طولانی در سطح پایین باقی بماند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4439

به "درخواست کمیسیون اروپایی برای گشودن محتاطانه مرزهای داخلی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کمیسیون اروپایی برای گشودن محتاطانه مرزهای داخلی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید