دستیار رئیس جمهور آذربایجان، سفر عراقچی به باکو را پرثمر خواند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دستیار رئیس جمهور آذربایجان سفر عراچی به باکو را پرثمر خواند و از همدردی سفیر ایران در باکو در پی کشته شدن شهروندان آذربایجانی در مناقشه قره باغ، قدردانی کرد.

دستیار رئیس جمهور آذربایجان، سفر عراقچی به باکو را پرثمر خواند

برای سفر با هزینه سفر به پوکت با هواپیما همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، حکمت حاجی اف، دستیار رئیس جمهور آذربایجان در توییتی در پاسخ به توییت سیدعباس عراقچی نوشت: حقیقتا ملاقات پرثمری بود. آذربایجان و ایران پیوند قوی محبت آمیز و روابط همسایگی خوبی داشته و دارند.

وی در ادامه توییت خطاب به سیدعباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان هم نوشته است: بابت تسلیت تان به شهدای آذربایجانی که سرزمین های مان را از اشغال آزاد کردند و شهروندانی که هدف جنایات جنگی ارمنستان شده اند، تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگاران، سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان روز چهارشنبه در توییتی نوشت: در ملاقات طولانی مثبت و سازنده با الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان ابتکار منطقه ای ایران را برای یاری با سرانجام دادن به درگیری ناگورنو- قره باغ ارائه کردم .

سیدعباس عراقچی به عنوان فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران و به منظور پیشبرد ابتکار ایران برای حل مناقشه قره باغ و درگیری های به وقوع پیوسته بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در رأس هیاتی و در قالب یک سفر منطقه ای به منظور ملاقات و گفت وگو با مقامات جمهوری آذربایجان، صبح چهارشنبه وارد باکو شد.

عراقچی در مورد این سفر گفت: این سفر در چارچوب یک سفر دوره ای به آن دسته از کشورهای منطقه که در سرانجام دادن به درگیری های اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان تاثیرگذار هستند صورت می گیرد و هدف اصلی سفر ارائه ابتکار پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل این مخاصمه و رسیدن به صلح پایدار دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان و به تبع آن منطقه است.

وی اضافه نمود: چارچوب این طرح ابتکاری آماده شده است و در این سفر با مقامات جمهوری آذربایجان به مشورت گذاشته می گردد و این طرح در چند مرحله می تواند اوضاع را به یک صلح پایدار برساند و به اختلافات موجود و البته به اشغال جمهوری آذربایجان سرانجام دهد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7913

به "دستیار رئیس جمهور آذربایجان، سفر عراقچی به باکو را پرثمر خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار رئیس جمهور آذربایجان، سفر عراقچی به باکو را پرثمر خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید