دهن کجی هندی ها به ماسک زدن!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، همه گیری کرونا به سرعت در هند به سرعت در حال گسترش است. تا به امروز 906 هزار و 752 مورد آلودگی به ویروس کرونا در هند گزارش شده است که 23 هزار و 727 مورد آن به مرگ منجر شده است.

دهن کجی هندی ها به ماسک زدن!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

کارشناسان می گویند در هند به عنوان دومین کشور پر جمعیت دنیا هنوز اوج اپیدمی فرا نرسیده است. در این فضای بحران بهداشتی، دولت هند استفاده از ماسک را در فضا های عمومی، سیستم حمل و نقل و سر کار اجباری نموده است.

اگرچه به نظر می رسد این قوانین به طور عمده در شهر های عظیم رعایت می گردد، اما بسیاری از هندی ها به استفاده از ماسک به طور صورت آویزان از گوش یا زیر بینی و چانه اکتفا می نمایند.

از ماه مارس پلیس به دلیل استفاده نکردن از ماسک یا عدم رعایت فاصله اجتماعی بیش از 42 هزار مورد جریمه ثبت نموده است. در سراسر هند نیرو های پلیس به این ترتیب صد ها هزار یورو جریمه جمع آوری نموده اند.

رئیس پلیس بنگلور در توئیتر نوشت: جریمه پرداخت شده به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر بنگلور در جنوب هند تنها در یک ماه به حدود 117 هزار یورو رسیده است.

نارندرا مودی نخست وزیر هند در سخنرانی تلویزیونی اخیر خود از سهل انگاری بعضی از مردم در برابر ویروس کرونا انتقاد کرد و از آن ها خواست هوشیار باشند.

در شهر فیروزآباد در شمال هند کسانی که ماسک نمی زنند جریمه نمی شوند بلکه باید به مدت 4 ساعت در دوره حفظ فاصله اجتماعی شرکت نمایند و 500 بار نیز از روی جمله باید از ماسک بهره ببرید بنویسند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5845

به "دهن کجی هندی ها به ماسک زدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهن کجی هندی ها به ماسک زدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید