راموس: داور باید 2 پنالتی برای رئال مادرید می گرفت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید بر این باور است که داور باید در بازی شب گذشته ال کلاسیکو دو پنالتی به سود کهکشانی ها می گرفت.

راموس: داور باید 2 پنالتی برای رئال مادرید می گرفت

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سرخیو راموس پس از تساوی بدون گل شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه بارسلونا در ملاقاتی معوقه از هفته دهم لالیگای اسپانیا، از عملکرد داور بازی انتقاد کرد که چرا داور از یاری داور ویدئویی (VAR) در دو صحنه ای که به نظر روی رافائل واران خطایی صورت گرفت، استفاده نکرد.

در نیمه اول کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسا پس از مهار توپ ضربه ای را به پای واران زد و در صحنه ای دیگر ایوان راکیتیچ، هافبک کروات آبی واناری ها پیراهن واران، مدافع فرانسوی کهکشانی ها را کشید که راموس بر این باور است داور در این دو صحنه می توانست برای رئال مادرید پنالتی بگیرد.

راموس در این خصوص به شبکه تلویزیونی مووی استار اسپانیا گفت: ما صحنه هایی که روی واران خطا شد را بین دو نیمه در رختکن دیدیم و خطا کاملاً واضح بود. هر دو صحنه پنالتی بود، اما حالا دیگر نمی توانیم اوضاع را تغییر دهیم. VAR برای یاری برای دریافت تصمیمات بهتر اینجاست، اما این هم از بدشانسی ماست.

کاپیتان رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: وقتی به پیروزی نمی رسیم، طبیعتاً ناراحت می شویم، اما کسب امتیاز در نوکمپ همواره حس خوبی است. ما رئال مادرید خوبی را در این ملاقات شاهد بودیم و شخصیت تیمی بالایی از خود در این زمین سخت نشان دادیم. ما موقعیت های زیادی روی دروازه بارسلونا خلق کردیم، اشتباهاتی هم وجود داشت و در نهایت نتیجه چیزی شد که دیدید.

وی ادامه داد: ما بازی را به خوبی تحت کنترل داشتیم و موقعیت های زیاد خلق کردیم. دریافت توپ از بازیکنان بارسلونا هم آسان نبود. استراتژی آنها برای تحت فشار قرار دادن ما هم خوب جواب داد. به هر حال از حالا باید به بازی با اتلتیک بیلبائو فکر کنیم و امیدواریم پس از تعطیلات با همین فرایند به کارمان ادامه بدهیم.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1819

به "راموس: داور باید 2 پنالتی برای رئال مادرید می گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: داور باید 2 پنالتی برای رئال مادرید می گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید