رقابت تسلیحاتی روسیه و آمریکا شدت گرفت؛ ترامپ یک سلاح فوق پیشرفته رو کرد، عکس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ایرنا نوشت: نیروی دریایی آمریکا یک سلاح لیزری که قادر به هدف قرار دادن اشیاء پرنده مهاجم است را مورد آزمایش قرار داد.

رقابت تسلیحاتی روسیه و آمریکا شدت گرفت؛ ترامپ یک سلاح فوق پیشرفته رو کرد، عکس

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

شبکه خبری سی ان ان روز شنبه با انتشاراین خبر گزارش داد: فرماندهی ناوگان دریایی اقیانوس آرام آمریکا با صدور بیانیه ای در روز آدینه (روز گذشته) درمورد این آزمایش گفت یک رزمناو آمریکایی سلاح جدید که از انرژی بالای لیزری برخوردار بود توانست تا یک پهپاد را در میانه آسمان هدف و نابود سازد.

بنابراین گزارش، نیروی دریایی آمریکا در این بیانیه مکان دقیق این آزمایش جدید سلاح لیزری را معین نساخت و تنها از انجام این آزمایش در27 اردیبهشت ماه در نقطه ای در اقیانوس آرام اشاره نمود.

سی ان ان اضافه کرد: همچنین قدرت این سلاح جدید لیزری نیز فاش نشد اما بنابر تقریبی که از سوی موسسه بین المللی مطالعات راهبردی پیشتر به عمل آمده بود توان این سلاح لیزری می تواند 150 کیلووات باشد.

کری سندرز (Karrey Sanders) از فرماندهی پرتلند دراین بیانیه گفت: با این فزونی و توان جدید، تعریف دوباره ای از جنگ دریایی خواهیم داشت.

سی ان ان اضافه کرد: نیروی دریایی آمریکا گفت که سلاح های لیزری یک توان موثر دفاعی برای ناوهایی آمریکایی در برابر پهپادها و قایق های کوچک مسلح می باشند.

این رسانه آمریکایی در ادامه گزارش داد: پیش از این و در سال 2017 میلادی نیروی دریایی آمریکا در آب های خلیج فارس، از روی ناو یواس اس پونس (USS Ponce) یک سلاح لیزری با قدرت 30 کیلو وات را مورد آزمایش قرار داد.

310 310

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4705

به "رقابت تسلیحاتی روسیه و آمریکا شدت گرفت؛ ترامپ یک سلاح فوق پیشرفته رو کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت تسلیحاتی روسیه و آمریکا شدت گرفت؛ ترامپ یک سلاح فوق پیشرفته رو کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید