زیباترین شهرهای توریستی سوئیس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، از یک مرز به مرز دیگر، می توانید کوه های پراکنده زیبا با روستاهای زیبا را در آغوش دره ها ببینید. این کشور در تابستان برای کوهنوردان و در زمستان منطقه ای مناسب برای اسکی بازان است. بهترین مکان ها در سوئیس شهرهای کوچک آن است که دروازه ای به این بهشت است. بهتر است قبل از رفتن به بخش های ناشناخته، وقت را صرف این روستاهای جذاب در سوئیس کنید.

زیباترین شهرهای توریستی سوئیس
  1. Gimmelwald

اگر به Gimmelwald رفتید- جهتی که در خارج از جهت آلپ واقع شده است- از ماشین پیاده شوید. هیچ جاده ای در روستا وجود ندارد، بنابراین پیاده روی کنید. Gimmelwald یک منطقه کشاورزی محصور شده توسط کوه های با شکوه است. روستا بسیار کوچک است، هیچ مدرسه محلی وجود ندارد؛ دانش آموزان باید به Lauterbrunnen سفر نمایند. خانه های Gimmelwald با سنگ هایی با نام Schindles که روی پشت بام ها قرار گرفته اند پوشیده شده اند تا خانه را از بادهای قوی زمستان که از کوه Jungfrau می آید، حفاظت نمایند.

  1. Andermatt

Andermatt یک روستا واقع در یک دره در آلپ است. این گذرگاه عظیم، یادآور جواهر بوکولی است. اندرمات در مرکز ماسه گوتار واقع شده است. می توانید با قطار بخار به دیدن مناطق دیدنی برورید. اندرمات معروف ترین منطقه اسکی در زمستان می باشد که با بالابرها از روستا به Gemsstock وNatschen می توانید بروید.

  1. سیون

سیون با 34000 نفر، شهری کوچک در نظر گرفته نمی شود و جزو شهرهای جذاب به حساب می آید. پایتخت والوئیس، دروازه ای برای رسیدن به روستاهای کوچکتر در کانتون است. سیون برای خورشید، کوه ها و قلعه های آن شناخته شده است. دو قلعه - قلعه والریا و قلعه توربیلون - در کوه هایی با چشم انداز یکی از قدیمی ترین شهرهای سوئیس قرار دارند.

  1. Spiez

شهر Spiez در ساحل دریاچه Thun است که توسط تاکستان ها و جنگل ها احاطه شده است. این شهر با جمعیت 12000 نفره برای قلعه قرون وسطایی خود با کلیسای 1000 ساله رومی شناخته شده است. به استثنای برج سنگی بلند، قلعه که امروزه موزه است، با کلبه سفید عظیم اشتباه گرفته می شود. بسیاری از مردم بازدید از قلعه را با کروز در دریاچه تورون ترکیب می نمایند. بعد از یک روز پیاده روی و یا ماهیگیری، روز خود را با یک لیوان Spiezer، سرانجام دهید.

  1. سگلیو

Soglio یکی دیگر از روستای کوچک سوئیس با منظره عالی است. در تابستان شکوفه هایی بر روی تپه ها شکوفا می شوند، در حالی که کوه های برفی است. در این مناظر زیبا، برجسته ترین منطقه سگلیو، کلیسای سن لورنزو با برج ناقوس آن است که در بالای روستا واقع شده است. خیابان های سنگی به سمت پالازو سلیس، در حال حاضر یک هتل، با آب و هوای مدیترانه ای و درختان زیبا مزین شده است. سعی کنید به این روستای کوچک سر بزنید و از جهت اسکی Bergell یا جنگل شاه بلوط دیدن کنید.

  1. مرکوت

مورکوت مثل سایر شهرهای کوچک در سوئیس زیبا است. مرکوت در سواحل دریاچه لوگانو واقع است که در سال 2016 زیباترین شهر سوئیس نامگذاری شد. روستا برای معماری آن مشهور است و قدمت آن به قرون وسطی می رسد. شما خانه های از قرن 16 و کلیسای قرن 13، Santa Maria del Sasso را در این شهر خواهید دید. همچنین نمایشگاه گیاهان و آثار هنری، پارک گیاهی و هنری نیز ارزش دیدن دارد.

  1. Interlaken (جایی که باید بمانید)

اینترلکان دروازه ای برای روستاهای کوهستانی در آلپ برنسل است، اما بازدید آن ارزش دارد. این مکان از اوایل دهه 1800 منطقه توریستی بود؛ به طوری که هنرمندان نقاش، از جمله فرانتس کونیگ، برای نقاشی های خود از این منطقه الهام می گرفتند. در آن روزها، بازدید نمایندگان برای آبگرم درمانی و تنفس در هوای تازه کوه به این منطقه می رفتند. Interlaken برای جشنواره های موسیقی مشهور است. از آنجایی که این شهر در ساحل دریاچه Thun و Brienz واقع شده است، می توانید در دریاچه قایق سواری نیز کنید.

  1. Wengen

Wengen، در مرکز سویس، تنها 1300 ساکن دائمی دارد، اما از جمعیت نمی توانید تعداد نفرات را حدس بزنید. در تابستان 5000 نفر برای کوهنوردی310 مایل راه و در زمستان 10000 نفر برای اسکی به این منطقه می آیند. Wengen مکان مهمی برای مسابقات اسکی است. این منطقه دارای خانه های تاریخی است که قدمت آن به دوران بلوند اپوک بر می شود. همانطور که با قطار به Wengen سفر می کنید، کوه نوردانی را می بینید که از شمال از کوه Eiger بالا می فرایند.

  1. Stein am Rhein

در حالی که بازدیدنمایندگان ممکن است به استین راین مراجعه نمایند تا مناظر را مشاهده نمایند - دریاچه کنستانس- اما بسیاری از آنها برای دیدن معماری منحصر به فرد روستا می آیند. ساختمان های نیمه چوبی شهر قدیمی را با نمایی زیبا و رنگارنگ تزئین نموده اند. استین آمرین زمانی یک قلعه روم بود، اما روستا با ساختمانهای قابل توجهی که بعدا به وجود آمد، پر شده است. یک کلیسا برای سنت جان باپتیست، صومعه سنت گرگن و موزه ای که در قرن نوزدهم ساخته شده بود، در شهر وجود دارد.

  1. مورن

اگر هوادار جیمز باند هستید، شانس خوبی برای دیدن ماشین کانادایی و رستوران مجلل Schilthorn است. این ماشین ها و رستوران ها در فیلمسرویس مخفی عیدی که در Murren فیلمبرداری شده بود برجسته بودند. یا اگر کتابهای هیدلی را به عنوان یک کودک دوست داشتید، این روستای سنتی Alpine را به شما یادآوری خواهد نمود. هنگامی که به Murren نگاه میکنید، مناظر خیره نماینده ای از کوه های اهر و Jungfrau و مراتع پر از گل را می بینید.

  1. Grindelwald

Grindelwald و Gilbert Grindelwald ممکن است نام یکسانی داشته باشند اما شباهت آن ها به سرانجام رسیده است. گیلبرت گرودنوالد یک شخصیت تیره در سری هری پاتر است، در حالی که Grindelwald یک شهر زیبا در آلپ است. مناظر این شهر فوق العاده است و چهره ای از شمال Eigerرا نشان می دهد. Grindelwald عظیمترین منطقه اسکی در منطقه Jungfrau است که از قرن 18 به عنوان مقصد مهم توریستی شناخته شده است. در تابستان پیاده روی در این منطقه بسیار پرهوادار است.

  1. Guarda

گوردا یکی دیگر از شهرهای کوچک سوئیس است که به خاطر معماری تاریخی آن معروف است؛ از جمله خانه های رنگارنگ قرن 17. این روستا پس از شخصیت کتاب داستان به نام Schellenursli نامیده شد. حتی یک جهت به نام Schellenursli وجود دارد که برای پیاده روی مناسب است. اگر زمستان را در این منطقه باشید، می توانید از سنت باستانی گوردا و استفاده از زنگ های گاو بهره ببرید. می توانید راه خود را در اطراف گوردا با یک برنامه خاص برای معرفی روستا پیدا کنید.

  1. Lauterbrunnen

آبشارها در Lauterbrunnen زیاد است: این دره زیبا 72 آبشار دارد که آبشارهای کوهستانی هستند. معروف ترین آن ها آبشار استابباخ است که تقریبا یک هزار فوت ارتفاع دارد و یکی از عظیمترین آبشارهای اروپا است. این روستای کوچک زیبا در میان کوه ها واقع شده است و الهام بخش بسیاری از نویسندگان گوته است. قدم زدن در دره لازم است، اگر چه بسیاری از ماجراجویان از پرش در آسمان یا استفاده از پاراگلایدر لذت می برند.

  1. Zermatt

Zermatt یکی از معروف ترین مناطق اسکی و کوهنوردی سوئیس است زیرا یکی از بالاترین کوه های کشور یعنی Matterhorn در آن واقع شده است. Zermatt جایی مناسب برای فعالیت های خارج از منزل است. اگرچه این روستا نزدیک به مرز ایتالیا است، ساکنان زرمات بیشتر تمایل دارند آلمانی حرف بزنند. می توانید با ماشین های کابلی یا کوهنوردی از کوه بالا بروید و مناطق زیبا و مشهور متخورن را ببینید.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: مجله سفر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4082

به "زیباترین شهرهای توریستی سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای توریستی سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید