سرپرست شهرداری بانه از پروژه در دست بازسازی حمام مرزبانی بازدید کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سروه قادر خانزاده سرپرست شهرداری بانه با همراهی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه سه شنبه 10 تیرماه 99 از پروژه در دست بازسازی و بازسازی حمام تاریخی مرزبانی به منظور برطرف مسائل این اثر تاریخی بازدید کرد.

سرپرست شهرداری بانه از پروژه در دست بازسازی حمام مرزبانی بازدید کرد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، سعداله رحیمی خواه در این بازدید گفت: این بازدید به منظور آنالیز و آشنایی شهردار بانه با نحوه انجام اقدامات بازسازیی و فرایند بازسازی قسمت های مختلف حمام تاریخی و همچنین آنالیز راه های همکاری و حمایت بیشتر شهرداری از این پروژه انجام شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه با مثبت ارزیابی کردن این بازدید بیان نمود: سرپرست شهرداری بانه حمایت قاطعانه مجموعه شهرداری را تا مرحله اتمام پروژه حمام تاریخی مرزبانی اعلام نموده است.

رحیمی خواه در ادامه از اقدامات نجات بخشی و حفاظت اضطراری حمام تاریخی خدری نیز بازدید کرد و گفت: با توجه به اعلام حمایت شهردار بانه از این پروژه امید است در آینده نزدیک عملیات بازسازی حمام تاریخی خدری نیز اجرایی گردد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4486

به "سرپرست شهرداری بانه از پروژه در دست بازسازی حمام مرزبانی بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست شهرداری بانه از پروژه در دست بازسازی حمام مرزبانی بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید