صدور مجوز 5 تعویض برای فصل جدید فوتبال ایتالیا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مقامات فوتبال ایتالیا به تیم های باشگاهی این کشور اجازه دادند تا در فصل جدید کالچو نیز 5 فرصت تعویض داشته باشند.

صدور مجوز 5 تعویض برای فصل جدید فوتبال ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا تأیید کرد که در مسابقات فوتبال باشگاهی این کشور در فصل 21-2020 تیم های اجازه استفاده از 5 فرصت تعویض خواهند داشت.

پس از وقفه سه ماهه مسابقات فوتبال اروپا به دلیل شیوع کرونا، به دلیل فاصله دریافت بازیکنان از آمادگی جسمانی، فدراسیون جهانی فوتبال به تیم های باشگاهی و ملی اجازه داد استفاده از 5 بازیکن تعویضی را داشته باشند و به این شیوه ریسک مصدومیت بازیکنان شان به دلیل فشار انجام بازی های فشرده و در فواصل زمانی کوتاه (هر سه روز)، کاهش پیدا کند.

فیفا اما این اجازه را به لیگ های باشگاهی داده تا در فصل جدید نیز 5 تعویض داشته باشند و تا به امروز هم بعضی از لیگ های اروپایی مانند لیگ برتر انگلیس از این فرصت استفاده نموده اند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز امروز (چهارشنبه) در یک نشست خبری در حضور جانی اینفانتینو رئیس فیفا اظهار داشت که سری A نیز در فصل جدید 5 تعویضی خواهد بود.

گابریله گراوینا در این باره گفت: لیگ سری A درخواست استفاده از 5 فرصت تعویض در فصل 21-2020 را ارائه نموده بود. از این رو من امروز می توانم اعلام کنم که درست از ابتدای فصل جدید تیم ها خواهند توانست از 5 بازیکن تعویضی استفاده نمایند.

فصل جدید سری A از 29 شهریور شروع می گردد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5931

به "صدور مجوز 5 تعویض برای فصل جدید فوتبال ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز 5 تعویض برای فصل جدید فوتبال ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید