صنایع بسته بندی قزوین توسعه می یابد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین گفت: با همکاری انجمن گرافیک کشور صنایع بسته بندی استان قزوین توسعه می یابد.

صنایع بسته بندی قزوین توسعه می یابد

عبدالقهار ناصحی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین گفت: در راستای توسعه صنایع بسته بندی استان قزوین تعاونی تأمین مواد تاسیس شده است و بیش از 6 ماه است که خرید مواد به طور مشترک انجام می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اعلام کرد: با تأسیس این تعاونی تأمین مواد هزینه بهای تمام شده کارخانجاتی که به یک نوع مواد خام احتیاج دارند کاهش می یابد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه صنعت بسته بندی توضیح داد: با رایزنی های اجرا شده با انجمن گرافیک کشور زمینه مشاوره رایگان در بحث صنعت بسته بندی به فراوری کنندگان و صاحبان صنایع فراهم شده است تا بتوان از خروج محصولات فراوریی به صورت خام جلوگیری کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین مطرح نمود: صنایع بسته بندی به 2 بخش طراحی صنعتی و طراحی گرافیکی تقسیم می گردد که برای توسعه صنعت بسته بندی به هردو این بخش ها توجه گردد.

ناصحی با بیان اینکه باید کوشش کنیم تا ارزش افزوده بر روی محصولات فراوریی ایجاد کنیم گفت: باید سازوکاری فراهم گردد تا از خام فروشی محصولات و صدور آنها به سایر کشورها جلوگیری گردد که تحقق این امر مستلزم آموزش فرآوری محصولات به فراوری کنندگان است.

ب

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4270

به "صنایع بسته بندی قزوین توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع بسته بندی قزوین توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید