طارمی در لیست ستاره های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم پرسپولیس را در زمره بازیکنانی قرار داده است که در دور نهم مرحله پایانی انتخابی جام جهانی می توانند تأثیرگذار باشند.

طارمی در لیست ستاره های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا

با تور ترکیبی مالزی سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز در گزارشی به معرفی 12 بازیکنی پرداخته است که در دور جدید بازی های مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 در قاره کهن پتانسیل درخشش و تأثیرگذاری دارند و نام مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس هم در این فهرست دیده می گردد.

سایت AFC درباره طارمی نوشته است: مهدی طارمی یکی دیگر از نفرات لیست بلندبالای مهاجمان طراز اولی است که در پرسپولیس توانایی های شان را به اثبات رساندند و در عین حال استعدادشان برای بازی در تیم ملی ایران را در عرصه رقابت های آسیایی هم به نمایش گذاشتند. طارمی نه تنها توانایی بازی به عنوان مهاجم نوک یا گوش چپ را دارد بلکه گاهی اوقات به عنوان مهاجم دوم و حامی سردار آزمون بازی می نماید. شَم گلزنی طارمی به او برای اوج گیری در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یاری نموده است.

براساس این گزارش، 11 بازیکن دیگری که AFC توصیه نموده است فوتبالدوستان بازی آنها را در دور نهم بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 تماشا نمایند، عبارتند از: سون هئونگ مین (کره جنوبی)، وو لی (چین)، اودیل احمدوف (ازبکستان)، حسن الهیدوس (قطر)، عمر خریبین (سوریه)، آرون موی (استرالیا)، شینجی کاگاوا (ژاپن)، نواف العابد (عربستان سعودی)، عمر عبدالرحمن (امارات)، چانتیپ سونگکراسین (تایلند) و مهند عبدالرحیم (عراق).

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2186

به "طارمی در لیست ستاره های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی در لیست ستاره های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید