قانون جدید AFC برای برگزاری مسابقات در زمین بی طرف، تایلند میزبان رقابت های زیر 23 سال شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مصاف تیم هایی که امکان رفتن به خانه یکدیگر را ندارند قانون جدیدی وضع نموده است.

قانون جدید AFC برای برگزاری مسابقات در زمین بی طرف، تایلند میزبان رقابت های زیر 23 سال شد

با مسافرت به تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت AFC، کمیته رقابت های کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه اش در توکیو امتیاز میزبانی از رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله های قاره کهن را به تایلند داد.

دوره بعدی این تورنمنت که سال جاری چینی ها میزبانش بودند و ازبک ها آن را فتح کردند، اهمیت مضاعفی دارد چرا که سه سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو را هم به همراه دارد.

در جلسه کمیته اجرایی AFC همچنین قانونی جدید در مورد برگزاری بازی تیم های باشگاهی قاره کهن در زمین های بی طرف وضع شد؛ مبنی بر اینکه یک تیم تمام بازی های خانگی خود مقابل حریفانی که در خاک خود امکان میزبانی از آنها را ندارد را باید در یک محل برگزار کند و آن محل هم باید در خاک یکی از کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد که نماینده اش در مرحله گروهی حریف مستقیم دو تیم رقابت کننده نباشد. به عبارت دیگر زمین بی طرف نمی تواند در کشوری باشد که در گروه میزبان و میهمان همگروه نماینده دارد.

البته AFC این حق را به تیم های میزبان داده که محل مورد نظر خود را به عنوان زمین بی طرف به کمیته برگزاری رقابت ها پیشنهاد کند مشروط بر اینکه بازی در آن محل مسائل و نگرانی هایی از بابت تأمین امنیت و ایمنی و امکانات لازم برای برگزاری بازی نداشته باشد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2023

به "قانون جدید AFC برای برگزاری مسابقات در زمین بی طرف، تایلند میزبان رقابت های زیر 23 سال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون جدید AFC برای برگزاری مسابقات در زمین بی طرف، تایلند میزبان رقابت های زیر 23 سال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید