قحطی گل و توقف مدعیان در هفته نهم، تراکتور ششمین قربانی بلندپروازی استقلال

به گزارش مجله وبلاگ فروش، هفته نهم لیگ برتر پنج شنبه با برگزاری 5 دیدار آغاز شد و در حالی که تصور می شد دیدارهای جذاب و پرگلی را ببینیم، اما نتایج عجیبی رقم خورد و در 5 دیدار فقط 2 گل رد و بدل شد.

قحطی گل و توقف مدعیان در هفته نهم، تراکتور ششمین قربانی بلندپروازی استقلال

به گزارش، در روز نخست هفته نهم دیدار چند تیم بالانشین اهمیت بالایی داشت و پرسپولیس، سپاهان، فولاد و شهرخودرو در حالی که 3 تیم اولی میهمان بودند و پرسپولیس میزبان بود به مصاف حریفان رفتند و هر 4 تیم مدعی متوقف شدند. از این 4 دیدار فقط بازی سپاهان با پارس جنوبی که در جم برگزار گشت، گل داشت.

پرسپولیس که پس از برد پرگل هفته گذشته مقابل تیم بحران زده شاهین میزبان ماشین سازی بود و قرار بود در خاتمه این بازی جام قهرمانی سوپرجام را دریافت کند، دیدار پر انتقادی را مقابل شاگردان رسول خطیبی به نمایش گذاشت. سرخ پوشان که چند هفته پیش در جام حذفی مقابل ماشین سازی به زمین سفت رسیده و به سختی از این حریف تبریزی عبور و صعود کرده بودند، در ورزشگاه آزادی هم مقابل ماشین سازی به مشکل خوردند و با درخشش حامد لک نتوانستند دروازه حریف تبریزی را باز کنند. حامد لک که در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس خوش درخشیده بود، در بازی لیگ برتر برابر سرخ پوشان عملکرد پیروزی داشت و علاوه بر مهار ضربات سر خطرناک، پیروزیت در زمان تک به تک با مهاجمان حریف، شوت های راه دور و خروج های به موقع، یک پنالتی هم از علی علیپور گرفت تا ستاره زمین لقب بگیرد. بهترین بخت گلزنی پرسپولیس در دقیقه 88 با اعلام ضربه پنالتی بحث برانگیز به سود این تیم به دست آمد که علیپور که هفته گذشته هت تریک کرده بود با ضربه چیپ آن را به لک هدیه کرد و به شدت مورد انتقاد هواداران و پیشکسوتان قرار گرفت. البته بخشی از این انتقاد ها متوجه کالدرون بود، به طوری که کریم باوی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم با کالدرون شانسی برای قهرمانی ندارد و نیمی از تیم برانکو هم نیست!، اما بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مسائل پرسپولیس گفت: سرخ پوشان پایتخت نیاز به یک مهاجم شش دانگ و یک بازیکن بازیساز دارد. متاسفانه برخی بازیکنان مسئولیت پذیر نیستند و فقط به فکر خودشان هستند و هیچ توجهی به هواداران ندارند. امیدوارم که این مسئله در آینده بهتر شود.

فوتبال دوستان ایرانی شاهکار آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال و شاگردانش را در بازی با تراکتور دیدند و آن ها را تحسین کردند. دیروز در ادامه هفته نهم 3 دیدار دیگر برگزار گشت که در حساس ترین بازی هفته استقلال میهمان تراکتور بود که آبی پوشان در ادامه روند صعودی شان در یک دیدار جذاب و پرگل با نتیجه 4 - 2 تراکتور مدعی را در ورزشگاه یادگار امام (ره) شکست دادند، بردی که ششمین پیروزی متوالی استقلال بود و تیم استراماچونی را به امتیاز 15 رساند. استقلال با این پیروزی علاوه بر این که 15 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رفت، فاصله اش را با صدر جدول به عدد 4 رساند. استقلالی ها که 8 سال بود نتوانسته بودند در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به پیروزی برسند، در یک نمایش عالی و کم نقص پیروز شدند شاگردان دنیزلی را با هت تریک شیخ دیاباته و گل زیبای علی کریمی از پیش رو بردارند و دومین باخت متوالی را به سرخ پوشان تبریزی تحمیل کنند. نمایش زیبای پسران آبی ایتالیایی زمانی کامل شد که استقلال با دست یابی به 3 امتیاز با ارزش بازی از امتیاز هزار گذشت و اولین تیمی در تاریخ ادوار لیگ برتر شد که به امتیاز هزار رسیده است. استقلال پیش از این بازی 998 امتیاز داشت و حالا تنها تیم هزار و یک امتیازی لیگ برتر است و تیم دوم فاصله زیادی با این تیم دارد. حالا شاید سیاوش اکبرپور و برخی از پیشکسوتان استقلال و کارشناسان فوتبال و برخی گزارشگران که گفته بودند تا الان چیز خاصی از استراماچونی و تیمش ندیده اند، در این باره تجدید نظر کنند!

منبع:خراسان

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 276

به "قحطی گل و توقف مدعیان در هفته نهم، تراکتور ششمین قربانی بلندپروازی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قحطی گل و توقف مدعیان در هفته نهم، تراکتور ششمین قربانی بلندپروازی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید