قیمت آپارتمان در تهران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مطابق با آمار بانک مرکزی در هشت ماهه نخست امسال در بنگاه های مختلف شهر تهران بیش از 106 هزار واحد مسکونی خرید و فروش شده اند.

قیمت آپارتمان در تهران

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، براساس آمار بانک مرکزی در هشت ماهه نخست سال گذشته بالغ بر 96 هزار واحد مسکونی معامله شده است.

همچنین در هشت ماهه منتهی به آبان ماه امسال میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در تهران معادل 4 میلیون و 375 هزار تومان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل 4، 4 درصد افزایش داشته است. متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در محلات مختلف شهر تهران در هشت ماه نخست سال 94 در حدود 4 میلیون و 190هزارتومان بوده است.

این در حالی است که آمار رسمی بانک مرکزی نشان می دهد که متوسط قیمت هرمترمربع آپارتمان مسکونی در هشت ماهه نخست سال 94 نسبت به سال 93، فقط 1، 0 درصد رشد داشته است.

در سال 93 متوسط قیمت هر مترمربع در هشت ماه نخست معادل 4 میلیون و 189 هزار تومان بوده است. در جدول زیر قیمت قطعی خرید و فروش آپارتمان های مسکونی معامله شده در بنگاه های املاک از ابتدای آذرماه تا به امروز آمده است.

منبع:فرارو

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3227

به "قیمت آپارتمان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید