لیگ برتر انگلیس، تاتنهام مورینیو سال جدید را با شکست شروع کرد، لستر جایگاهش را در رده دوم مستحکم کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس با شکست تاتنهام و پیروزی روباه ها در دیدارهایی خارج از خانه دنبال شد.

لیگ برتر انگلیس، تاتنهام مورینیو سال جدید را با شکست شروع کرد، لستر جایگاهش را در رده دوم مستحکم کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس و در اولین هفته این بازی ها در سال 2020، امشب (چهارشنبه) سه بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال تاتنهام در خانه ساوتهمپتون با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. تنها گل این بازی را دنی اینگس در دقیقه 17 بازی به ثمر رساند. تاتنهام با هفتمین باخت این فصلش 30 امتیازی و در ششم جدول باقی ماند.

امشب همچنین لسترسیتی رده دومی در خانه نیوکاسل یونایتد 3 بر صفر پیروز شد و با 45 امتیاز صندلی خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد. آیوزه پرس در دقیقه 36، جیمز مادیسون در دقیقه 39 و همزه چودهوری در دقیقه 87 گل های لسترسیتی را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی امشب لیگ برتر جزیره هم واتفورد در خانه با نتیجه 2 بر یک از سد ولورهمپتون گذشت.

در ادامه ملاقاتهای هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس امشب چهار ملاقات برگزار می گردد که در سه بازی همزمان از ساعت 21 به وقت تهران منچسترسیتی میزبان اورتون است، نوریچ در خانه به مصاف کریستال پالاس می رود و وستهام از بورنموث پذیرایی می نماید. در آخرین بازی هم از ساعت 23 آرسنال در استادیوم امارات به مصاف منچستریونایتد می رود.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2213

به "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام مورینیو سال جدید را با شکست شروع کرد، لستر جایگاهش را در رده دوم مستحکم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام مورینیو سال جدید را با شکست شروع کرد، لستر جایگاهش را در رده دوم مستحکم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید