محلول ضدعفونی کننده سطوح و اشیا در دانشگاه تبریز فراوری شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: روزانه به طور متوسط پنج هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح و اشیا در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز فراوری و توزیع می گردد.

محلول ضدعفونی کننده سطوح و اشیا در دانشگاه تبریز فراوری شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ارشد در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

اصغر عسگری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در بعضی استان های و شهر های کشور و احتیاج مبرم به محصولات ضدعفونی کننده به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس به همت مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز و با همکاری اساتید و شرکت های دانش بنیان محلول ضدعفونی کننده سطوح و اشیاء در دانشگاه فراوری شد.

عسگری عنوان کرد: این محلول ضدعفونی کننده سطوح به همت و همکاری اساتید دانشکده شیمی و سه شرکت دانش بنیان مسقر در مرکز رشد دانشگاه فراوریشده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اشاره به امکان فراوری روزانه حدود پنج هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح و اشیاء در دانشگاه تبریز گفت: در صورت تأمین مواد اولیه این محصول، این دانشگاه آمادگی فراوری روزانه 10 هزار لیتر از این مایع را دارد.

وی با اشاره به کیفیت مطلوب محصول فراوریشده در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز بیان نمود: این محصول بعد از آزمایش های دقیق در آزمایشگاه های دانشکده شیمی و زیر نظر اساتید مجرب و با هماهنگی اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی فراوریشده است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3013

به "محلول ضدعفونی کننده سطوح و اشیا در دانشگاه تبریز فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محلول ضدعفونی کننده سطوح و اشیا در دانشگاه تبریز فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید