مریخ نورد ناسا، پیامی رمزی به مریخ می برد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تصویر مریخ نورد 2020، برای جلب توجه به چیپ های سه گانه ای در کنار پلاک فوق منتشر شده است که اسامی 11 میلیون دوستدار علم که در کارزار اسمتان را به مریخ بفرستید شرکت کردند، روی آن نوشته شده است.

مریخ نورد ناسا، پیامی رمزی به مریخ می برد

نمایی از سیاره مریخ

مریخ نورد 2020 ناسا موسوم به پرسیویرنس، پیغامی به خط مرس را به مریخ می برد. این پیغام که روی یک پلاک آلومینیومی و در کنار مریخ نورد قرار گرفته است، در اولین نگاه به نظر تصویری آبستره از خورشید می رسد، اما نگاه دقیق تر، یک پیغام نوشته شده به خط مرس را نمایان می نماید.

تصویر مریخ نورد 2020، برای جلب توجه به چیپ های سه گانه ای در کنار پلاک فوق منتشر شده است که اسامی 11 میلیون دوستدار علم که در کارزار اسمتان را به مریخ بفرستید شرکت کردند، روی آن نوشته شده است.

با این حال، این نکته که آن تصویر در واقع حاوی یک پیغام رمزی به خط مورس است که می گوید اکتشاف، چون پیکری واحد، از چشم های تیزبین کاربران رسانه های اجتماعی دور نماند.

صفحه رسمی مربوط به مریخ نورد 2020 ناسا، پرسیویرنس، این پیغام را تایید کرد. این حساب کاربری در توییتی نوشت: بعضی از شما پیغام ویژه ای را که همراه با حدود 11 میلیون نام شما به مریخ می برم، کشف کردید. این پیغام به خط مورس و به شکل اشعه های خورشید نوشته شده است و می گوید اکتشاف، چون پیکری واحد، و سیاره ما را با سیاره ای که کشف خواهم کرد، پیوند می دهد. ما با هم، کاوش می کنیم.

علی رغم اختلال های پیش آمده بر اثر همه گیری ویروس کرونا، کاوشگر فوق قرار است ژوئیه پیش رو ماموریتش را شروع کند. این مریخ نورد با پیغام رمزی اش و همچنین میلیون ها اسم حک شده بر میکرو چیپ، قرار است در فوریه 2021 بر مریخ فرود آید.

مریخ نورد 2020 ناسا، سیاره مریخ را کاوش خواهد نمود و با جمع آوری نمونه هایی از سطح سیاره، به دنبال علایم حیات در گذشته آن سیاره خواهد بود.

منبع: ایندیپندنت

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: فرادید
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3764

به "مریخ نورد ناسا، پیامی رمزی به مریخ می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریخ نورد ناسا، پیامی رمزی به مریخ می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید