مسئولیت های پزشکان در لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافته است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولیت های پزشکان در لیگ قهرمانان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا افزایش یافته است.

مسئولیت های پزشکان در لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافته است

برای سفر با هزینه سفر به پوکت 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، دکتر علیرضا حقیقت اظهار کرد: مسئولان پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت های لیگ قهرمانان، مسئولیت های بیشتری را برای پزشکان تیم ها در نظر گرفته اند. اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بسیار مورد تأکید است.

پزشک تیم پرسپولیس روز گذشته در جلسه پزشکی حضور داشت که در این دوره از رقابت ها با توجه به مسئله ویروس COVID-19 علاوه بر جلسات هماهنگی مدیران، برای انجام هماهنگی ها و اجرای پروتکل های بهداشتی و پزشکی برگزار گردید.

وی درباره جلسه روز دوشنبه اعلام نمود: در این نشست، پزشکان هر چهار تیم حاضر در گروه سوم بازی ها حضور داشتند و در خصوص مسائل مرتبط با دوپینگ و کرونا صحبت شد. چگونگی حضور بازیکنان در تست دوپینگ به شکلی که پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا رعایت گردد. روش های پیگیری از بدو ورود تیم ها به استادیوم، از جمله در رختکن و پروتکل هایی که باید در جریان بازی، تمرینات و در هتل رعایت گردد از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

همچنین باید به صورت روزانه فرم های مربوط به علائم حیاتی اعضای تیم ها، تهیه و ارسال گردد که این علاوه بر فرم های مربوط به آسیب های پزشکی خواهد بود. همه پزشکان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان نیز در یک گروه مجازی عضو شدند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و امکان گفتگو وجود داشته باشد.

دکتر حقیقت توضیح داد: مسائل پزشکی به خاطر شرایط کرونا، بسیار مورد حساسیت و تأکید قرار گرفته است. در همین جلسه مطرح شد که به صورت مرتب با مسئولان هتل ها، در خصوص مسائلی چون غذایی که سرو می گردد برای تغذیه مناسب بازیکنان، جلسه داشته باشیم.

4048/

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7188

به "مسئولیت های پزشکان در لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولیت های پزشکان در لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید