منامه میزبان والیبالیست های جوان آسیا در سال 2018

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا به میزبانی منامه در کشور بحرین برگزار می گردد.

منامه میزبان والیبالیست های جوان آسیا در سال 2018

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) میزبانی نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا را به کشور بحرین واگذار کرد. این مسابقات از 30 تیرماه سال 97 در منامه شروع می گردد و تا ششم مردادماه به مدت هشت روز پیگیری خواهد شد.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا 19 تا 27 تیرماه سال 95 به میزبان چین تایپه برگزار گردید و تیم والیبال جوانان ایران با پذیرش شکست در ملاقات نهایی برابر چین به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

والیبال جوانان ایران تجربه حضور در پانزده دوره این رقابت ها در پرونده کاری خود دارد که پنج عنوان قهرمانی، سه نایب قهرمانی و دو مقام سومی رهاورد آنان از این رقابت ها است.

کره جنوبی با 6 قهرمانی، دو نایب قهرمانی و سه مقام سومی پرافتخارترین کشور این رقابت هاست و ایران در صندلی دوم این رده بندی واقع شده است.

کشورهای چین (4 طلا، 4 نقره و 5 برنز) ژاپن (3طلا، 5 نقره و 2 برنز) و هند (2 نقره و 3 برنز) در رتبه های سوم تا پنجم افتخارآفرین های مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر آسیا قرار دارند.

بحرین در سال 2017 میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دنیا بود که تیم ایران برای دومین بار بر روی سکو قهرمانی این رقابت ها نهاده شد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2361

به "منامه میزبان والیبالیست های جوان آسیا در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منامه میزبان والیبالیست های جوان آسیا در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید