نگرانی جدید فرهاد مجیدی، مصدومیت جدی و همزمان دو مدافع

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، ظاهرا مصدومیت عارف غلامی مدافع میانی و جوان تیم استقلال که در جریان ملاقات تدارکاتی مقابل داماش از ناحیه همسترینگ آسیب دید، بیش از آنچه انتظار می رفت جدی است و دوره درمان او قدری طولانی خواهد بود.

نگرانی جدید فرهاد مجیدی، مصدومیت جدی و همزمان دو مدافع

پزشکان استقلال دوری دو تا سه هفته ای این بازیکن را تایید نموده اند و حتی ممکن است زمان بازگشت وی به میدان بیشتر از این هم طول بکشد.

استقلالی ها در حالی غلامی را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده اند که پیش از این سیاوش یزدانی یکی دیگر از مدافعان میانی خود را به همین دلیل از دست داده بودند. یزدانی که 9 آذر و در جریان ملاقات مقابل سپاهان از ناحیه همسترینگ آسیب دید، هنوز شرایط بازگشت به تمرین را پیدا ننموده است.

آسیب دیدگی همزمان این دو مدافع میانی نگرانی بزرگ و دغدغه اصلی این روزهای فرهاد مجیدی است. اگر قرار باشد مجیدی هم مثل استراماچونی تیمش را با استفاده از 3 مدافع میانی آرایش کند (که ظاهرا اینگونه است)، برای اولین بازی های پیش رو با کمبود مدافع میانی باتجربه روبرو خواهد شد. به خصوص که او در اولین بازی اش در لیگ برتر امکان استفاده از محمد دانشگر را هم به دلیل محرومیت نخواهد داشت.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2477

به "نگرانی جدید فرهاد مجیدی، مصدومیت جدی و همزمان دو مدافع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی جدید فرهاد مجیدی، مصدومیت جدی و همزمان دو مدافع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید