هاشمی نسب: استقلال و فولاد به دنبال بازی زیبا هستند، امیدوارم فردا زاهدی فرد ستاره میدان باشد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد، داور ملاقات فردای این تیم مقابل استقلال ستاره میدان باشد.

هاشمی نسب: استقلال و فولاد به دنبال بازی زیبا هستند، امیدوارم فردا زاهدی فرد ستاره میدان باشد

به گزارش خبرنگاران، مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال و فولاد به دنبال بازی زیبایی در حد نام تیم خود هستند. ما در هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و امیدوارم بازی زیبا و تماشاگرپسندی از آب دربیاید. امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کرد، به حقش برسد.

وی درباره غایبان تیمش گفت: ما بازیکن مصدوم و کرونایی داریم که نام شان بماند. امیدوارم این کرونا زودتر از کشور ما بیرون برود و دوباره تماشاگران را در استادیوم ببینیم تا جذابیت به مسابقات اضافه گردد. بازیکن کرونایی داریم که امیدوارم سلامتی خود را به دست بیاورند. ما بازیکنان مصدوم هم داریم که شرایط بهتری پیدا می نمایند و تعیین نیست تا پیش از بازی با استقلال، کدامیک از آنها می توانند بازی نمایند.

مربی فولاد خوزستان در خصوص صدور بیانیه توسط باشگاه استقلال و اعتراض به قضاوت محمدحسین زاهدی فرد توضیح داد: من نباید درباره داوری حرف بزنم و باید درباره تیم خودم صحبت کنم، اما اگر بنا بر بیانیه دادن است، در لیگ نوزدهم مقابل ذوب آهن روی اشتباه سهوی زاهدی فرد شکست خوردیم که بیانیه ای ندادیم و اعتراضی نکردیم. امیدوارم بازی خوبی گردد و فردا زاهدی فرد ستاره میدان باشد. ما به دنبال این هستیم که به کادر داوری یاری کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

هاشمی نسب در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی فولاد از خریدهای این باشگاه راضی است یا خیر، اعلام نمود: بله راضی هستیم و بازیکنان مدنظر خود را گرفتیم. از محمدی مدیرعامل مجموعه فولاد و آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تشکر می کنم که خیلی به ما یاری کردند. بازیکنان مدنظر با توجه به اینکه لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم، باید نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم و طرفداران فولاد را شاد کنیم، جذب شدند.

وی در خصوص جدایی عباس بوعذار و امیرحسین باقرپور بیان نمود: ما هفت بازیکن زیر 25 سال داشتیم و فقط می توانستیم از چهار بازیکن از این جمع استفاده کنیم. با نظر کادر فنی و بر خلاف میل باطنی ما قرار شد باقرپور از جمع مان جدا گردد. او برای ما بازی های خوبی کرد و در ادامه راه برای این بازیکن آرزوی پیروزیت می کنیم. با توجه به اینکه قاسمی نژاد و پاتوسی را داشتیم، بوعذار به دنبال این بود که بیشتر بازی کند و دیده گردد. او بازی های خوبی کرد و بازیکنی خوش اخلاق و عصای دست فولاد بود. عباس خیلی جاها به ما یاری کرد و امیدوارم در تیم جدیدش پیروز باشد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در سرانجام گفت: از شما خبرنگاران تشکر می کنم که به این نشست خبری آمدید. امیدوارم فردا بازی خیلی خوب و زیبایی ببینیم. همواره درباره تیم خودم صحبت می کنم و امیدوارم بچه های ما خودشان باشند. قطعاً هر که کوشش بیشتری کند، مزد زحماتش را می گیرد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8489

به "هاشمی نسب: استقلال و فولاد به دنبال بازی زیبا هستند، امیدوارم فردا زاهدی فرد ستاره میدان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی نسب: استقلال و فولاد به دنبال بازی زیبا هستند، امیدوارم فردا زاهدی فرد ستاره میدان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید