هیچ کاهشی در تحریم های آمریکا علیه ایران وجود ندارد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از الشرق الاوسط، مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی خاطرنشان کرد: واشنگتن هیچ برنامه ای برای کاهش تحریم ها علیه ایران ندارد.

هیچ کاهشی در تحریم های آمریکا علیه ایران وجود ندارد

بر اساس این گزارش، اورتگاس مدعی شد: ایران همیشه فرصت دارد که بر سَر میز مذاکره حاضر شده و ضمن مسئولانه رفتار کردن، با مقامات آمریکایی مذاکره کند!

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، می توان تحریم ها علیه تهران را متوقف کرد. این گزینه همیشه مطرح بوده است.

این مقام آمریکایی در ادامه فرافکنی های خود در مورد تحریم های ضد ایرانی مدعی شد: سیاست تحریمی آمریکا از کانال های یاری های بشردوستانه و امدادرسانی برای یاری به ایران در زمینه مقابله با کرونا مستقل است! ما همچنان از ایران می خواهیم که یاری های آمریکا را بپذیرد!

لازم به ذکر است، ادعاهای اخیر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مورد عدم تأثیرگذاری تحریم های ضد ایرانیِ واشنگتن بر مقابله تهران با ویروس کرونا در حالی است که این تحریم ها تا به امروز موجب ممانعت از رسیدن بسیاری از داروها و تجهیزات پزشکی به ایران شده است.

علیرغم اینکه بسیاری از طرف های بین المللی به صورت رسمی خواهان لغو یا کاهش تحریم های ضد ایرانی آمریکا به منظور مقابله تهران با کرونا شده اند، اما مقامات واشنگتن همچنان در عین فرافکنی و دروغ پراکنی، بر تداوم تحریم ها و حتی تشدید آنها اصرار می ورزند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3547

به "هیچ کاهشی در تحریم های آمریکا علیه ایران وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کاهشی در تحریم های آمریکا علیه ایران وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید